evenandreas Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Er det mulig å overføre saves fra den ene kontoen til den andre? Har en ofline og en online konto.... Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 det tror jeg ikke. er ikke sikker da jeg ikke har prøvd selv Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Er det mulig å overføre saves fra den ene kontoen til den andre? Har en ofline og en online konto.... det går fint, bruk en minnepinne. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 19. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Er det mulig å overføre saves fra den ene kontoen til den andre? Har en ofline og en online konto.... det går fint, bruk en minnepinne. Kan du forklare meg hvordan jeg skal gjøre det? Endret 19. juni 2010 av evenandreas Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Er det mulig å overføre saves fra den ene kontoen til den andre? Har en ofline og en online konto.... det går fint, bruk en minnepinne. ja etter det kom minnepinne lagring support så går det sikkert fint den veien ja Er det mulig å overføre saves fra den ene kontoen til den andre? Har en ofline og en online konto.... det går fint, bruk en minnepinne. Kan du forklare meg hvordan jeg skal gjøre det? du setter inn en minnepinne og overfører ting til den fra hdd også setter du inn den nye hdd og overfører fra minnepinnen til nye hdd Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 det gikk før også, man overførte bare eierskap til den andre kontoen. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 leste nettopp en litt spendene artikkel på nett http://www.anandtech.com/show/3774/welcome-to-valhalla-inside-the-new-250gb-xbox-360-slim/1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå