Geir Willy Haugen Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 I siste versjon av råfilbehandlingsprogrammet Bibble, er etterlengtet funksjonalitet på plass. Les mer Lenke til kommentar
wobbe Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Nice! gleder meg til å prøve dette. Dette var siste verktøyet jeg behøvde til å kutte ut PS. Nå kan jeg gjøre ferdig 95% av bildene fra raw til ferdig, med kun ett program:) Absolutt det mest komplette RAW programmet i Linux. Lenke til kommentar
wobbe Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Men bibble vil vist ikke spille på lag.. Trøbbel med å koble til server for update.. Andre som har samme prob? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Men bibble vil vist ikke spille på lag.. Trøbbel med å koble til server for update.. Andre som har samme prob? Har opplevd det de siste gangene jeg har prøvd. Men jeg går bare til nedlastingssidene og laster ned siste versjon og installerer over den gamle. Benytter samtidig sjansen til å reklamere for vår erfaringstråd rundt Bibble 5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg