Gå til innhold

WWDC hva tror dere blir lansert?

Anbefalte innlegg

Det er visst noen som mener at Panther skal ha en fullstendig "børsta metall"-look sånn som man har i iTunes. Hvis det er tilfelle, håper jeg, som MCDr sa, at det blir mulighet til å bytte themes sånn at jeg kan bytte tilbake til Aqua hvis jeg ikke liker det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angående webcast. Apple har IKKE reklamert for noe webstreaming fra WWDC. Det er visse apple stores rundt om i USA som får satelittoverføring, noe som hjelper lite for oss NORGE, lille fisen oppe i nord , der landest befolkning er en bydel i amerika.

Det har heller ikke blitt streamet før, fra tidligere WWDC, bare Macworld EXPO(som nå kalles "Creative").

Jeg sko GJERNE sett denne 2 timer lange presentasjonen av OSX PANTHER og forhåpentligvis nye hardwaren.

Men vinden kan snu, og for alt vi vet så streamer de med kort forvarsel for å unngå serverkollaps, eller de streamer åpningen i etterkant, da ikke direkte. Tviler på det igrunn., Følg med her http://www.apple.com/wwdc

I fjor slang vel NBC eller noen ut en webcast i siste liten. Den var dårlig, men den var der hvertfall. Kanskje de gjør det i år også.

Mest sannsynlig kommer printerfunksjonaliteten til å bli opppgradert i 10.3. Den er jo noe av de dårligste i hele OSX! Jeg har dog aldri hatt noe problemer med å printe i windowsnetverk. Synes nå det er lettere på Mac'en enn på PC'n :)

Lenke til kommentar

:D

Jeg må innrømme jeg er meget spent på om dette er en god, gammeldags lekkasje som den i fjor januar når iLamp ble lansert, eller om det er en skikkelig, skikkelig ond spøk fra en av de ansatte :)

Mest håper jeg selvsagt på at en Apple-ansatt får sparken nå, for dette ser ut som virkelig bra saker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...