Gjest petter jakobsen Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 hei, er en gutt som har problemer med stor nese. Den er breeeeed som en "negernese"(ikke rasistisk ment) Jeg har alltid synes den har vært altfor stor, av og til er den det eneste jeg tenker på.. Kom til en periode der jeg bare satt inne å spilte i nesten 1år. Har veldig lyst på kjærest ellerno men jeg tørr ikke se jenter rett i øynene, jeg må bøye meg til siden så de ikke skal se at den er så bred. jeg tørr ikke å være med på bilder eller noe. Egentlig er det ingen jenter som har kommentert den, Men alle kompisene mine er som "haha,bignose" opplegg.. skal jeg ta operasjon eller hva? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Den kommentaren høres rasistisk ut uansett om du ikke mente det. Først og fremst: Hvor gammel er du? Nei du trenger ikke å ta operasjon, om den er så veldig stor så får du heller jobbe med selvbildet ditt og finne ei jente som fokuserer på andre ting, kan garantere deg at slike jenter er mye mer å ha på uansett! Endret 14. juni 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Kjenner meg igjen her har selv en lang nese, har blitt kalt jøde og you name it for den var faktisk ei jente som ikke ville være sammen med meg pga nesen, "Jeg kan ikke være sammen med en som ser ut som en jøde" eller noe i den duren sa hun^^. Men 99% av folk jeg har møtt bryr seg ikke om nesen min å jeg syns den er fin jeg Endret 14. juni 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Magnevv Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Ditt største problem er ikke nesen din, men heller hva den har gjort (du har latt den gjøre) med selvtilliten din. Få opp selvtilliten, så kommer jentene Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Har en litt stor nese selv, men den plager meg ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 de som ikke liker deg pga nesa di er uansett ikke noe å samle på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå