Blabla1 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Se her Dette kommer jeg ikke til å gjøre før noen år grunnet at jeg ikke vil miste nybil garanti. Men uansett! HÆ?! Ta av motorlokket, putte en dings der, ta på motorlokket og.. Vollah! 50 hk og mindre forbruk. Er det ikke andre konsekvenser enn at man mister nybil garanti og får en kraftig bot hvis man er uheldig(som jeg var da jeg fjerna blomberingen på mopeden). Må man ikke skifte noe teknisk i bilen som ikke er bygd for høyere belastning? Som f. eks en bedre radiator. Eller vil bilen være like trygg og stabil bare med ekstra 50 hk? Og en on/off fjernkontroll. Dette høres latterlig bra ut. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) OT: Politiet har kjøpt inn mye utstyr for å ta trimmede biler. Studentene trenger opplæring så utstyret brukes over 180 dager i året. Ser de i Trondheim nesten daglig. Skulle du krasje så blir det en mill eller 2 å betale om den du treffer havner i rullestol. Om tuneingen er ulovlig vel å merke. Endret 14. juni 2010 av War Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Ok, da dropper jeg det. Hvor mye vil det koste i avgifter? Endret 14. juni 2010 av Zonked223 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Ok, da dropper jeg det. Hvor mye vil det koste i avgifter? hehe godt spørsmål. avhenger av hvor mange HK du har fra før vel og hvor leng ebilen din har vært registrert i norge... du kan jo sjekke kalkulatoren til toll.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå