Freestyle89 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hei Jeg og fruen skal til Oslo på en liten ferie i sommer. Vi kommer fram på en søndag midt på dagen. Så det jeg lurer på er om det er noen av dere som vet om det er noen koselige/romantiske restauranter som har åpent en søndagskveld der? Er ganske viktig at den er litt koselig og romantisk. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Når i sommer er det? En del av de bedre restaurantene i Oslo har "sommerferie" i mye av juli.. I tillegg er de fleste jeg kommer på stengt på søndager.. (Mere ) Et forslag som hvertfall er åpent på søndager er Grefsenkollen, men jeg vet ikke om de skal ha sommerferie.. Et annet, kanskje mer sommerlig alternativ er Lille Herbern. Det er de jeg kommer på nå, skal se om jeg kommer på flere etterhvert.. Endret 14. juni 2010 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Freestyle89 Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Takker for svar Vi ankommer Oslo, søndag 4. juli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå