sCuper Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hei Jeg skaffet meg den nye versjonen av spotify for en stund siden. Da jeg hadde fått den hadde brukeren min plutselig fått mange nye spillelister. Dette var bare album jeg hadde hørt mye på som la seg inn som spillelister. Nå, derimot, har jeg plutselig fått nye spillelister jeg aldri har sett før eller vet hvor kommer fra med forskjellig musikk. Dette er ikke min musikk og det hjelper heller ikke å slette dem. Hva kan jeg gjøre? Mvh sCuper Lenke til kommentar
Sandviiik Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) noen andre som vet pw og bruker brukeren og kanskje legger til spillelister ? Endret 13. juni 2010 av LuckYowN Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 tviler, for mange unødvendige spillelister med veldig detaljerte navn. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Kan det ha noe med Facebookfunksjonen å gjøre? Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Sikker på at du ikke har glemt å logge av f.eks. en venn sin PC, og han trur det er sin egen? Da er vel automatisk pålogging på, slik at brukeren din og pw er blitt lagret... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå