Gå til innhold

Jobbmobil til 1000-1500 inkl. abonement

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt til å kjøpe meg ny mobil da den gamle har tatt kvelden. Mobilen skal brukes mot jobb & fritid med hovedvekt på det første. Prislappen bør ligge på mellom 1000-1500 med abonement. Hvor dyrt abonementet er i måneden er egentlig uvesentlig da jeg ikke står for regningen (innenfor rimelighetens grenser selvfølgelig). For tiden har jeg Telenor frihet.

Viktige kriterier er

- God kalender/memo med enkel sync mot pc

- WLAN

- Qwerty

- Godt kamera

Ting som ikke er viktig

- Musikk/radio

- Størrelse

OS er ikke viktig så lenge den kan synces lett mot windows. Den trenger heller ikke å være spesielt "enkel"(så lenge menyene ikke er irriterende dumt satt sammen).

Håper på noen fornuftige svar:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vivas pro så ut som en kandidat, foretrekker et slide tastatur. Den nokiaen ser fryktelig lite tiltrekkende ut i mine øyne.

Noen som har noen erfaringer med SE Vivaz pro? prøvde å se etter noen anmeldelser men fant ingen.

Endret av Zip-Fish
Lenke til kommentar

Vivas pro så ut som en kandidat, foretrekker et slide tastatur. Den nokiaen ser fryktelig lite tiltrekkende ut i mine øyne.

Noen som har noen erfaringer med SE Vivaz pro? prøvde å se etter noen anmeldelser men fant ingen.

Vivaz pro har akkurat kommet, så det kommer forhåpentligvis både anmeldelser og flere brukererfaringer de nærmeste ukene.

Her er en link til noen utenlandske anmeldelser.

Endret av Cooper
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...