Gjest Brainrain Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hei Vel problemet er det jeg kan komme over de fleste situasjoner jeg er logisk og som regel kommer jeg med den beste og riktige løsningen , men hvis jeg blir oversaket begynner jeg å stresse og får helt hjerne teppe jeg tenker så mye og går så inn i unødvendige detaljer og kommer med irrasjonelle løsninger Etter som jeg ikke merker når jeg er stresset opp det også være en av bivirkningene så tenker ikke jeg på å ta et 1 sekund å se an situasjonen og roe meg ned, det tar meg 5 min som regel å roe meg ned og da tar den meg 10 sekunder å finne ut noe lurt som regel, men 5 min er for lenge. Noen som har noen øvelser eller ting jeg kan gjøre for å ungå å få hjerne teppe. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ta deg en pause og tenk deg litt om når du blir spurt om noe eller er vitne til en diskusjon. Det er ingen konkurranse, og du trenger ikke rope ut alt du vet så fort du kan. Du trenger heller ikke alltid bidra til samtalen, om det ikke er forventet av deg. Øv deg på å slapp mer av, og å ta en puste- og tenkepause før du faktisk kommer et av de rasjonelle og logiskene svarene dine. Og husk, du har ikke alltid rett heller Lenke til kommentar
Gjest Brainrain Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det er ikke diskusjoner jeg tenker på , men problemløsninger , og hvordan skal jeg øve meg på å slappe av det er litt av problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå