Gå til innhold

Hvordan unngå at bekjente "spionerer" på trådene mine?

Gjest Slettet-GlDE6z

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GlDE6z

En kjent av meg driver og leser alt jeg skriver. Det er en grunn for at jeg ikke heter hele mitt navn, for å være privat. Jeg vil gjerne få vekk at gjester kan gå inn på min profil og trykke: Mine innlegg. Og lese absoulutt alt jeg skriver! Takker for hjelp!

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Dersom du ikke ønsker andre skal lese hva du skriver så får du la vær å skrive eller bytte brukernavn.

Har skiftet visningsnavn, og alikevel! Unødvendig av h*n og gjøre det, men men. Fritidsproblemer må vel noen ha.

Lenke til kommentar

Å bytte nick vil nok ikke hjelpe stort. Er jo børe å søke opp en tidligere post du har skrevet, så finner personen ut hva ditt nye navn er.

Du kan kun ha én aktiv konto, men jeg tror du skal kunne deaktivere den du har nå, og så opprette en ny konto. Isåfall bør du være mer forsiktig med å fortelle hvem du er.

Hvis du ønsker å gjøre dette, kontakter du innholdsansvarlig Vidar Daatland (aka "Dotten) på [email protected]

Skriv en liten begrunnelse, eller referer til denne tråden, så får du se hva det ender med =)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Litt enig med de ovenfor, husk _alt_ du publiserer på internett blir på internett. Forumet kopieres daglig og sikkerhetskopieres likeså, servere i utlandet lagrer alt du foretar deg på Facebook og Twitter, selv når du publiserer et innlegg i kommentarfeltet på VG blir IP-adressen din lagret på en ekstern server. Registerer du et domene, må du oppgi navn, adresse og personalia, videre er det enkelt å finne ut hvor mye du tjener, når du er født, dine tidligere adresser, telefonnummer og til og med personnummer*, deretter kan man bruke opplysningene til å lage et helvete om man ønsker så.

Så er hva du skriver på forumet strengt tatt så farlig i den store sammenheng?

*særs sjelen, men fullt oppnåelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...