nor50 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Jeg har hatt Desire en liten stund og syns Android virkelig ser lovende og bra ut! Er kjempefornøyd med Desiere bortsett fra lite internminne og noen bagateller. Har VELDIG lyst til å bestille meg en Galaxy X grunnet LITT større, og ikke minst bedre, skjerm. Dette med lite internminne er vel for folk flest ikke så stort problem, men jeg syns det er litt gøy å legge inn og teste forskjellige program, og har nesten hele tiden hat advarsel om lite minne. Så hvordan er dette på Galaxy S? Like lite minne der? Andre fordeler og ulemper? EDIT, feil i tittel, ikke Nexus men Galaxy... Endret 13. juni 2010 av nor50 Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Galaxy S kommer med 8gb eller 16gb innebygd så du er safe der. Hovedtrekket for å velge Samsung er helt klart skjermen, skal visst være fantastisk, gleder meg til å se selv. (håper den banker iPhones retina og btw ^^) Den andre, som er kanskje like viktig for mangen, er lovnaden om mye bedre batteritiden på Galaxy S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå