Gå til innhold

6610 vs T68i vs S55

Anbefalte innlegg

Jeg planlegger å kjøpe ny telefon snart, og har vurdert noe i prisklassen rundt 2500 uten abo.

F.eks. disse:

http://www.esato.com/phones/index.php?phon...45&cp=32&cp2=52

Utifra dette, så ser jeg at t68i har bedre batterilevetid, 6610 har radio, litt større display og antall farger, mens S55 har muligheten til å gjøre synchronize av kalender og slikt.

Er det andre ting jeg bør passe på når det gjelder disse telefonene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om jeg bare skal sammenligne funksjoner så heller jeg mot S55 ettersom den har muligheten til å synkronisere og at den har Java. Bluetooth er ikke et must, men nice to have. Og, hva skal jeg egentlig med en radio i mobiltelefonen (6610)? Det som jeg har hørt om S55 er at den har et dårlig tastatur. Stemmer det? Er det andre ting med S55 som jeg bør være klar over før jeg bestemmer meg for en telefon?

Lenke til kommentar

6610 har jo også muligheten til å synchronisere! Er det ikke et eget Nokia PC-suite program til 7210/6610?

Den har vel java også.

Mener T68 også skal ha mulighet for å synchronisere, så jeg skjønner ikke helt hvorfor synchroniserings delen heller mot S55

Lenke til kommentar

Oversikten på Esato sier at hverken 6610 eller t68i kan synkronisere. Jeg er forvirret. Hva er det som er grunnlaget for at noen telefoner kan synkronisere og noen ikke? Jeg trenger å synkronisere alle data med min Palm Vx. Hvor fleksibel er egentlig synkroniseringspakkene som følger med de forskjellige mobilene?

Lenke til kommentar

En ting jeg ville tenkt på er Menysystemet. Jeg har enda ikke vært borti en telefon som har bedre system enn Nokia. Jeg vet det er mange Nokia hatere som kommer til å dra opp alle feilene de har, men det kan ikke fornektes.

Jeg har hatt/prøvd (over lengre tid)

[*]Nokia

[*]Samsung

[*]Alcatel

[*]Ericsson

[*]Siemens

[*]Panasonic

Ingen av disse har kunnet matche Nokia brukervennlighet og logikk i menyene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...