nomore Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hei, Sært dilemma. På toaletter(ihvertfall nyere type) så har man to knapper. En liten, en stor og i tillegg kan man ofte trykke på begge disse samtidig. Utformingen er noe forskjellig i fra toalett til toalett, men det er som regel alltid mulig å trykke på kun en av dem. Når skal hvilken av de knappene brukes? Eg ser for meg at den store skal brukes når man trenger mye vann, eller skal trekke ned mye dritt. Da vil den minste være når man kun trenger litt vann eller kun har urinert. Men på en annen side så kan det være etter hvilken man bruker oftest. Den store er for det man oftest gjør på toalettet(urinerer) mens den lille er for det man gjør litt skjeldnere. Eller? Dilemmaet lager såpass mye "problemer" at det ender opp med at eg trykker på måfå. Gudene må hvite hvor mye ekstra vann eg kan ha brukt på dette... Lenke til kommentar
sanderpro Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 stor for dritt, liten for urin Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg bruker nesten bare den store uansett om det er bimmelim eller bommelom. Den små bruker så lite vann at vannet ofte har en vesentlig bimmelimfarge etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå