MartinGM Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg kjøpte HTC Desire for noen måneder siden men det var først i dag jeg så at det fulgte med hodetelefoner med fjernkontroll (play, forward, back). Men jeg får ikke disse til å fungere. Er det mine som ikke fungerer, eller fungerer de ikke? Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Fungerer på min.. Det fungerer f.eks. i musikkspilleren? Jeg får prøve litt mer. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hehe, mine ser ut til å leve sitt eget liv. De fungerer i den medfølgende musikk spilleren, i spotify funker de sånn av og til Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Bruker du standard HTC rom? Kanskje det er Modaco romen som ikke støtter fjernkontroll på hodetelefonene? Noen som bruker Modaco Custom Rom OG fjernkontroll? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Ja eg har ikkje fiklet med telefonen på det viset, så går ut ifra at det er HTC standarden eg sitter med Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 22. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2010 Endte opp med å måtte flashe firmwaren på nytt (den samme) da funka det. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hvis du har Spotify installert, da må du enten fjerne dette, eller lukke det med et program som TasKiller. Dette gjelder sikker flere andre programmer som også benytter seg av disse knappene, men jeg har kun brukt Spotify. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå