DrErling Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 HAHAHA hehe, ja eg har faktisk vore på scena lenge, kompisane min der liker at showar litt på arbeidsenteret. jah, det er sikkert!! eg takkar for den koselege omtala, ha ein fin dag!! Men ikke lenge nok til å lære å quote? Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 HAHAHA hehe' date=' ja eg har faktisk vore på scena lenge, kompisane min der liker at showar litt på arbeidsenteret. jah, det er sikkert!! eg takkar for den koselege omtala, ha ein fin dag!! [/quote'] Tror ikke det der var ment som koselig omtale. Lenke til kommentar
IBM-kongen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Nei, folkens. Dere vet at dere ikke skal svare på slike tråder som dette. Bare send en PM til en moderator og bli ferdig med det. Tror minst 2 moderatorer har fått hanken på denne tråden. Bare synd at jeg svarte på denne tråden også nå da... vel king, du gjore ei tabbe der, sjå på signaturen din, eg likar ikkje sexpress!! din dumming, eg likar ikkje slikt!! dumming!!! aaaahhh. dessute er moderatorane useriøse, dei likar denne posten;P Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Nei, folkens. Dere vet at dere ikke skal svare på slike tråder som dette. Bare send en PM til en moderator og bli ferdig med det. Tror minst 2 moderatorer har fått hanken på denne tråden. Bare synd at jeg svarte på denne tråden også nå da... Jo,men slike idioter irriterer meg,klarer bare ikke å dy meg sorry skal ikke skje igjen..... Lenke til kommentar
IBM-kongen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Jo,men slike idioter irriterer meg,klarer bare ikke å dy meg sorry skal ikke skje igjen..... swifty, du er jo ein liten idiot du også. koseleg liten mann du, men eg trur at du likar gutterumpe å anussnus Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Bare la han være... Han kan jo ikke noe for at han sto sist når det ble delt ut IQ....... Lenke til kommentar
IBM-kongen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 ER dykk redde for å bli banna av pappaen min? han er moderator, det var han som fekk meg inn på denne sida, sir_hartg heiter han!! så d så! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 HAHAHA hehe' date=' ja eg har faktisk vore på scena lenge, kompisane min der liker at showar litt på arbeidsenteret. jah, det er sikkert!! eg takkar for den koselege omtala, ha ein fin dag!! [/quote'] ett eller annet sier meg at han ikke mente å være hyggelig mot deg, men bare ville være sarkastisk (vet du hva sarkasme er?)... Ha deg til helvete ut av det koslige lille forumet vårt, forsøple kan du gjøre andre steder... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 ER dykk redde for å bli banna av pappaen min? han er moderator, det var han som fekk meg inn på denne sida, sir_hartg heiter han!! så d så! klapp igjen.. Lenke til kommentar
IBM-kongen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 HAHAHA hehe, ja eg har faktisk vore på scena lenge, kompisane min der liker at showar litt på arbeidsenteret. jah, det er sikkert!! eg takkar for den koselege omtala, ha ein fin dag!! ett eller annet sier meg at han ikke mente å være hyggelig mot deg, men bare ville være sarkastisk (vet du hva sarkasme er?)... Ha deg til helvete ut av det koslige lille forumet vårt, forsøple kan du gjøre andre steder... sarkasme? kva er det? berre pass dykk,. TST er bror min og han kan banne deg!! Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 IBM-kongen har nå blitt permanent utestengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg