alex100 Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 det er jeg som eiger hw.no så bare stikk!!! Lenke til kommentar
IBM-kongen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 det er jeg som eiger hw.no så bare stikk!!! hæ? Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Bannings 4 ever Snakker om dust JA det er ikkje greit å være ein liten snok som går rundt å bakstabbar folk i anusen!! din dumming!! IBM-kongen Joined: 16 Jun 2003 Posts: 8 Location: larsnes Kom hit i dag og har allerede klart å spamme så det holder.....(fjortis) viss du vil vite d så er jeg faktisk, 35, ahaha! anusdriller:P Ja dessvere så er fjortis en tilstand ikke en alder :x Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hvor er adawen når man trenger henne? (trenger en post stengt) Lenke til kommentar
IBM-kongen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 NEi, vennene mine seier at eg er ein moden person, med masse vett i skolten, det er ikkje min feil at russiske atomforskerer lobotomerte mor di!! ha! ta den., den som er fjortis sei d sjøl swifty Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 viss du vil vite d så er jeg faktisk, 35 og anusdriller:P Synes vel ikke akkurat det er noe å skryte av. www.gaywatch.com har sikkert forum de også. Gå dit. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jø og fyse. Rapportert så det suser etter. Lenke til kommentar
IBM-kongen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Synes vel ikke akkurat det er noe å skryte av. www.gaywatch.com har sikkert forum de også. Gå dit. HAr du noko I mot mi legning, eg skal rapportere deg,!! din homofob!! Lenke til kommentar
IBM-kongen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Synes vel ikke akkurat det er noe å skryte av. www.gaywatch.com har sikkert forum de også. Gå dit. HAr du noko I mot mi legning, eg skal rapportere deg,!! din homofob!! Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Er det ikke en moderator som kan få stengt den ufyslige fisla ute fra forumet for godt...... Lenke til kommentar
IBM-kongen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Er det ikke en moderator som kan få stengt den ufyslige fisla ute fra forumet for godt...... fisle?? fisle?? kaller du meg fisle? kva er ei fisle?? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 HAr du noko I mot mi legning? Generelt sett ja. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 jeg sende en pm til adawen.... Lenke til kommentar
IBM-kongen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Generelt sett ja. ok, no vert du rapportert, nå kjem sverre og kåre etter deg!! Lenke til kommentar
IBM-kongen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 jeg pm'et adawen.... du gjore kva?? Lenke til kommentar
milamber Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 HAHAHA Dette er noe av det morsomste jeg har lest her idag. Har du tenkt på en karriere som stand-up??? Kanskje du ville fått noen til å le. Tydeligvis så har du lite å gjøre idag på "arbeidsenteret". Trodde 35 åringer kanskje var litt mere moden, men tydeligvis ikke. Nei du IBM du er ein rakker du :wink: Er ikke greit å være sær Lenke til kommentar
HEE Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Eg er så lei av useriøse chattarar på desse stadane, eg vil råde folk til å ta eit tak! Heia Semb og nokre av moderatorane tenkjer med tissen sin, og likar sikkert å barbere seg langt inne i anusen sin... hvem var useriøs sa du ? Lenke til kommentar
IBM-kongen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 HAHAHA hehe, ja eg har faktisk vore på scena lenge, kompisane min der liker at showar litt på arbeidsenteret. jah, det er sikkert!! eg takkar for den koselege omtala, ha ein fin dag!! Lenke til kommentar
IBM-kongen Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 hvem var useriøs sa du ? alle desse chattarane som er her vel!!! nokre personar altso.. Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Nei, folkens. Dere vet at dere ikke skal svare på slike tråder som dette. Bare send en PM til en moderator og bli ferdig med det. Tror minst 2 moderatorer har fått hanken på denne tråden. Bare synd at jeg svarte på denne tråden også nå da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg