Gå til innhold

PChardvare/games comitabilitets test

Anbefalte innlegg

Heisan.

Har et stort problem..

Mange vet at ATI og Nvidia ikke er så foskjellig i ytelse. I et spill er Nvidia best og ATI dårligst, men i andre spill kan det være motsatt.

Så et grafikkort som skårer høyt i en eller annen artikkel er ikke nødvendigvis best i ditt favorittspill.

Så det jeg lurer på er om noen av dere kan hjelpe meg å finne et program, nettprogram som kan kjøre en analyse at maskinoppsettet for å finne hvor godt ditt system yter i forhold til det spillet du liker, og så komme med en anbefaling om hvilken hardware som er mest gunstig.

Takk for gode svar :thumbup: med spenning..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei

Har et program her, men det gir deg ingen anbefaling om hva slags komponent som er best og kjøpe for akkurat ditt favorittspill.

Men du får en skjekk på hvor "flaskehalsen" i systemet ditt er.

Test

Ha en god test :cry:

Endret av Alu-Tech
Lenke til kommentar

Du kan bruke denne nettsiden!

http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/

Den kjører en scan av maskinvaren din, gir deg en liste på navnet til utstyret du har, og viser en graf over hvor godt din rig gjør i forhold til minimumskrav og anbefalte krav. Den viser også hva minimum- og de anbefalte kravene er. Du kabn sammenligne riggen din med en solid liste med spill, med hvert enkeltes systemkrav. :cool:

Er en stund siden jeg har brukt den, men det kan hende at den bare funker i explorer - jeg husker helt ærlig ikke.

Endret av Fibbis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...