BIM-Tech Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Heisan. Har et stort problem.. Mange vet at ATI og Nvidia ikke er så foskjellig i ytelse. I et spill er Nvidia best og ATI dårligst, men i andre spill kan det være motsatt. Så et grafikkort som skårer høyt i en eller annen artikkel er ikke nødvendigvis best i ditt favorittspill. Så det jeg lurer på er om noen av dere kan hjelpe meg å finne et program, nettprogram som kan kjøre en analyse at maskinoppsettet for å finne hvor godt ditt system yter i forhold til det spillet du liker, og så komme med en anbefaling om hvilken hardware som er mest gunstig. Takk for gode svar med spenning.. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Hei Har et program her, men det gir deg ingen anbefaling om hva slags komponent som er best og kjøpe for akkurat ditt favorittspill. Men du får en skjekk på hvor "flaskehalsen" i systemet ditt er. Test Ha en god test Endret 3. juli 2010 av Alu-Tech Lenke til kommentar
Fibbis Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Du kan bruke denne nettsiden! http://cyri.systemrequirementslab.com/CYRI/ Den kjører en scan av maskinvaren din, gir deg en liste på navnet til utstyret du har, og viser en graf over hvor godt din rig gjør i forhold til minimumskrav og anbefalte krav. Den viser også hva minimum- og de anbefalte kravene er. Du kabn sammenligne riggen din med en solid liste med spill, med hvert enkeltes systemkrav. Er en stund siden jeg har brukt den, men det kan hende at den bare funker i explorer - jeg husker helt ærlig ikke. Endret 8. juli 2010 av Fibbis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå