marfus330 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Hei! Jeg har gått ut og sett litt på pcer. Så fant jeg noen dele til en gamer pc! Jeg har tenkt til å bruke pcen mest til spill og jeg håper den ikke lagger og at den klarer å drive dagens spill minnimum på medium settings! Skriv om jeg mangler noe eller om det funker bra med opprativsystemet o.s.v Har et budsjett på 8500 med alt da! Untatt tastatur mus høytaler og headsett! Link Min lenke Endret 13. juni 2010 av steamboy13 Lenke til kommentar
Atherius Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) handleliste linken virker ikke. Var et eller annet du måtte gjøre, men husker ikke helt. Gjøre den tilgjengelig for alle eller noe sant? EDIT: virker nå Endret 13. juni 2010 av Bezzzy Lenke til kommentar
marfus330 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Den gjør det nå Lenke til kommentar
marfus330 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Kunne jeg få litt mer spesifik informasjon og os kan du bare instalere etter du har bygd pc ved å sette in cd i cd rom driveren og instalere det? Lenke til kommentar
Atherius Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Men er 8500 kr absolutt? Ser også at du har mus inkludert i pakken. Viss du kjøper alle delene utenom, kutter ut musen, så kan du legge på en core i7 750 quad cpu og skifte ut hovedkort til et som er crossfire ready i tilfelle du vil oppgrader med enda et HD5770 i fremtiden. Prisen blir da noe ca 9100, men er absolutt verdt det med tanke på oppgraderings muligheter og en CPU som vil være bedre på spill som bruker fire kjerner (din cpu har bare to kjerner) Link: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=492762 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=491786 Edit: du må forresten skifte ut PSU viss du skal ha to skjermkort. 650w burde holde. Endret 13. juni 2010 av Bezzzy Lenke til kommentar
Atherius Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Power supply unit. Strømforsyning med andre ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå