CookieY Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Heisann når jeg prøver å instalere et spill så kommer denne meldingen her opp ''Windows får ikke tilgang til den angitte enheten,banen eller filen. Kanskje har du ikke tilgangsrettigheter til objektet'' Noen som har peiling på hvordan jeg kan få fjernet dette? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det høres ut som om du ikke har rettigheter til å kjøre filen. Har du administrator rettigheter på denne maskinen? Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 vil nå tro det , men visst ikke hvordan får jeg det da? funker ikke å ''kjøre som Administrator'' på filen Lenke til kommentar
PerB Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Vel da er vi tilbake til et vanligt problem på forumet. Ingen av oss er synske noe du tydligvis tror. Hvilket operativsysm? et finnes mange Windows-utgaver - både 32 og 64 bits. Hvilket spill? Og hva installerer du fra? - Kopi på CD/DVD - original CD/DVD - harddisk eller minnepenn? Meldingen du viser til kan bety at en fil fysisk ikke er tilgjenglig (mangler eller er feilplassert) på det mediet du installerer fra. Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Vista 32 Just Cause 2 er iso fil , fila heter ''steambackup.EXE'' kopi (ISO-fil) andre folk sier de har fått det til å fungere leste heller ikke om at noen andre hadde fått det problemet jeg har, andre gang jeg prøver , men ser ut til at jeg må trå til med forum hjelp Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Snakker vi piratkopi? Kan være derfor at du får denne meldingen. Kopier av spill DVD/CD plater kan gi mange rare problemer... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Og hvor har du fått tak i denne fila? Dette høres ut som piratvirksomhet og hvis det er det så får du ingen hjelp herfra. Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det der er piratkopi snakk og du har noe gjort noe feil i installprosessen. Eneste tidspunktet noen bruker eller nevner noe om å erstatte den steam filen er når det er snakk om pirat virksomhet. Så nei jeg har ikke tenkt til å hjelpe deg med det. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Tråden burde vel stenges da, ut i fra hm.. svaret fra trådstarter så går vi ut i fra at det er piratkopi vi snakker om. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Tror du kan si takk og farvel til denne tråden. Får ikke hjelp med piratkopiering her. Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Jepp kan bare stenge tråden siden det dreier seg om piratkopering my bad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg