magneman Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hei. Er mulig jeg snart skal formatere PC-en min, så jeg sitter her og prøver å få tatt litt backup. Når det gjelder Mass Effect 2: jeg går ut i fra at jeg må ha save game fra Mass Effect 2 når jeg skal begynne på Mass Effect 3, så jeg lurer på om C > Brukere > Mitt Navn > Dokumenter > BioWare > Mass Effect 2 > Save er den rette mappa jeg skal ta backup av? Trenger jeg save game fra Mass Effect 1 eller holder Save-mappa i BioWare > Mass Effect 2? Og når det gjelder The Witcher: trenger jeg save game fra The Witcher til The Witcher 2, eller trengs det ikke? - Takk. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Skal være riktig mappe til mass effect 2 det ja. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Hei og takk for svar! Noen som vet om savegame er nødvendig for The Witcher 2? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Gadd ikke spille Witcher noe særlig, så kan ikke svare på det. Når det gjelder Mass Effect er den mange valg du kan ta i det første som påvirker Mass Effect 2. Om du ikke er interessert i å spille Mass Effect 1 kan du laste ned savinger og bruke dem når du spiller gjennom Mass Effect 2. Personlig synes jeg Mass Effect er sinnsykt mye bedre enn Mass Effect 2 på alle områder, kanskje unntatt kampene, så du bør definitivt spille det. Men det er bare min mening, Lenke til kommentar
magneman Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Gadd ikke spille Witcher noe særlig, så kan ikke svare på det. Når det gjelder Mass Effect er den mange valg du kan ta i det første som påvirker Mass Effect 2. Om du ikke er interessert i å spille Mass Effect 1 kan du laste ned savinger og bruke dem når du spiller gjennom Mass Effect 2. Personlig synes jeg Mass Effect er sinnsykt mye bedre enn Mass Effect 2 på alle områder, kanskje unntatt kampene, så du bør definitivt spille det. Men det er bare min mening, Sent svar, glemte av tråden. Tror du har misforstått, jeg har spilt Mass Effect 1. Har ikke nevnt noe om at jeg ikke har spilt det så lurer på hvorfor du skrev dette. Noen som vet om jeg bør ta vare på savegame fra The Witcher og om jeg trenger det til The Witcher 2? Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ser ingen grunn til at du skal ta vare på save game fra The wither for å fortsette på historien i det neste withcher spilllet. Ville jo være meningsløst av utvikler å tvinge deg til å spille igjennom det første spillet. Det er heller ingenting som tilsier at du må ta vare på save game fra Mass effect 2 for å for å en gang i fremtiden starte på mass effect 3. Akkurat som det ikke var nødvendig å ta vare på savegame fra mass effect 1. Greit nok at det kan ha noen påvirkninger, men påkrevd var det i høyste grad ikke. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Ser ingen grunn til at du skal ta vare på save game fra The wither for å fortsette på historien i det neste withcher spilllet. Ville jo være meningsløst av utvikler å tvinge deg til å spille igjennom det første spillet. Det er heller ingenting som tilsier at du må ta vare på save game fra Mass effect 2 for å for å en gang i fremtiden starte på mass effect 3. Akkurat som det ikke var nødvendig å ta vare på savegame fra mass effect 1. Greit nok at det kan ha noen påvirkninger, men påkrevd var det i høyste grad ikke. Nei, det er jo ikke påkrevd, men i Mass Effect er det jo slik at valg man tar påvirker neste spillet i noenlunde grad. Jeg tenker at det antagelig blir som med Mass Effect: hvis man ikke har save game fra The Witcher, så får man oppgitt en figur med forhåndsbestemte, tilfeldige valg. Så jeg lurer på om det faktisk er slik, at man kan importere save game fra The Witcher til The Witcher 2. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Gadd ikke spille Witcher noe særlig, så kan ikke svare på det. Når det gjelder Mass Effect er den mange valg du kan ta i det første som påvirker Mass Effect 2. Om du ikke er interessert i å spille Mass Effect 1 kan du laste ned savinger og bruke dem når du spiller gjennom Mass Effect 2. Personlig synes jeg Mass Effect er sinnsykt mye bedre enn Mass Effect 2 på alle områder, kanskje unntatt kampene, så du bør definitivt spille det. Men det er bare min mening, Sent svar, glemte av tråden. Tror du har misforstått, jeg har spilt Mass Effect 1. Har ikke nevnt noe om at jeg ikke har spilt det så lurer på hvorfor du skrev dette. Noen som vet om jeg bør ta vare på savegame fra The Witcher og om jeg trenger det til The Witcher 2? Jeg skrev du spør om en save fra ME2 til ME3, men nevner ingenting om at du har spilt ME1. De aller fleste som spør om ME2 har ikke spilt ME1 om de ikke nevner det spesielt. Beklager at jeg tok feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå