Gå til innhold

Jeg vil ha en VANLIG mobil.


Anbefalte innlegg

Jeg ser at det nesten bare handler om slike nymotens smartphones her inne.

Jeg har hatt lyst på en HTC Desire eller lignende, men... det er jo mest fordi de ser så gøy ut!

For å være ærlig trenger jeg ikke så masse funksjoner.

 

Her er det jeg ser etter i mobilen:

-Kunne ringe og sende sms/mms

-Ha brukbart kamera

-Spille av mp3

-Vekkerklokke...

-Den må være praktisk og grei

-Bluetooth er en fordel

 

Mobilen jeg har hatt de siste årene er en Sony Ericsson K810i.

Det har vært den PERFEKTE mobil for meg. Har virkelig forgudet den. Men nå begynner den å ta kvelden...

 

Kanskje dere har noen anbefalinger? Jeg bryr meg ikke om modellen er noen år gammel. Vil ikke at den skal koste så alt for mye, så er mulig jeg kjøper brukt (Finn.no eller noe).

Mellom tusen og to tusen uten abbonement er OK pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her snakker vi, ja.

Jeg føler at den (W890) i grunn er en slankere versjon av K810i-en min, bare med flere musikkfunksjoner og dårligere kamera.

 

Noen erfaringer? Prøvde å finne litt ved hjelp av google, og det var visst blandede følelser...

 

jeg har den. solid byggekvalitet, bra batteri. liker at den er så liten. men lyden i samtaler er ikke så bra, spesielt om den andre personen har samme telefon. jo, og så skrur den seg av, av og til/simkortet hopper ut eller noe. er ikke så ofte, men nok til at jeg har irritert meg over det.

 

musikkspilleren funker greit, men irriterer meg over det proprietære ledningssystemet også. men er fan av se generelt. kameraet er så som så.

Endret av isergodt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...