Heatsink Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Har spilt dette spillet i ca 30 timer nå og syntes det er veldig morsomt. Jeg spiller en del med en gruppe venner, og det er alltid morsomt, men når jeg spiller alene eller med tilfeldige er spillopplevelsen ofte dårlig. Jeg havner på lag med brøhuer mot en gjeng som har oppgraderinger og lagarbeid. Spiller jeg alene er det alltid "ei eller bli eid". Har fienden OCA undertaker og character upgrades er det ganske enkelt umulig for meg å drepe han effektivt. Er ikke motstanderen særlig god vil jeg kunne drepe runde etter runde, uten å ta særlig skade selv. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Har noen spilt så mye at de kan fortelle meg hvordan jeg kan få turbo lyd i bilen min? Etter hva jeg har skjønt så kan du bytte ut både motor, sirene og tute lydene etterhvert, men når? Kunne godt tenkt meg ny lyd i bilen min Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Er serverne nede eller no? Akkurat intallert det og får error code 8. Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jau, kan være det. Googla litt i natt og fant ut at det kan ha noe med at jeg kjører AMD Phenom Black Edition CPU. I hvertfall var dette et problem tidligere. Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Har noen spilt så mye at de kan fortelle meg hvordan jeg kan få turbo lyd i bilen min? Etter hva jeg har skjønt så kan du bytte ut både motor, sirene og tute lydene etterhvert, men når? Kunne godt tenkt meg ny lyd i bilen min Jeg vil anta du må kjøpe nitro upgraden og sette i slotted versjon.. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2010 Har noen spilt så mye at de kan fortelle meg hvordan jeg kan få turbo lyd i bilen min? Etter hva jeg har skjønt så kan du bytte ut både motor, sirene og tute lydene etterhvert, men når? Kunne godt tenkt meg ny lyd i bilen min Jeg vil anta du må kjøpe nitro upgraden og sette i slotted versjon.. Nei, Nitro er bare en boost som er aktiv. Det blir litt annen lyd, men kun når du bruker den. Høres ut som en gass-eksplosjon og så en masse susing. Varer vel i 30 sekunder, så er det 2-3 minutter "cooldown". Tror ikke du kan velge forskjellig motor-lyd for alle bilene. Eneste jeg har som kan forandre motor-lyd, er V20. Den beste bilen i spillet, T-25, har jeg ikke sett at det går an å forandre motorlyd på. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Oki, ikke vet jeg ang. lydene. Folk snakker også om en amp de unlocker... er det i forbindelse med Tuner ranken? Og i så fall, hva gjør den - gjør ingame musikken høyere? Er T-25 best? hva med den brede SUVen? Husker ikke hva den heter i farta, men mener den har bedre stats på det meste? Føltes i alle fall mer stabil ut. Jeg har flippet T-25'er i fleng i det siste virker det som. Edit: når jeg kjører dem selv vel og merke og svinger litt for hardt og kanskje treffer en kantstein og slikt i svingen. Vanskeligere å få til det med SUVen. Men jeg har bare fått kjøre den litt en dag, i motsetning til T-25 som jeg har rallet rundt med nå ganske lenge. Endret 19. juli 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det er ganske stor forskjell på hvor mange unlocks de forskjellige bilene har. Ikke alle har lyder til turbo, bass osv. Hvis de ikke har endret noe siden beta så unlocker du bildeler ved å levle kontakter, du får også noen av å levle tuner. Hva som er den "beste" bilen er jo ganske subjektivt imo, spesielt da det fins biler som bare en faction kan bruke. Personlig liker jeg Charge Cisco mye bedre enn T-25. Patriot V20 er ikke dum den heller, men den flipper utrolig lett. Den er forøvrig også enforcer only. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Cisco er grei for chases, men den tåler for lite. og har for liten masse. Masse er bra. pløyer gjennom motstanderenes biler som om de var Smart 4-2ere Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. september 2010 Forfatter Del Skrevet 17. september 2010 Da er det offisielt over og ut for APB. Veldig trist, for dette spillet hadde et stort potensiale, selv om det kanskje ikke var perfekt... ennå. Ganske store og positive forbedringer i de seneste patchene. Men så er det altså over. http://www.gamer.no/artikler/70939/over-og-ut-for-apb/ Lenke til kommentar
O²C Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) så spillet er ikke mulig og få kjøpt mer? og har noen andre spill som er bra? (vist dere vet om noen spill som er nesten det samme som apb) Endret 5. oktober 2010 av O²C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå