Phoenix8 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 ja? er det noen som har giddet å kjøpe dette spillet enda? skulle gjerne likt høre kordan spillet var evt om det virkelig er verdt å kjøpe det om man liket gta spillene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Jeg likte ikke GTA, men jeg liker dette. Tror det er MP aspektet som trekker, for jeg merket det var immari mye mer gøy så fort en kompis og jeg snakka via skype enn solo...for ikke å snakke om at det ikke er en irriterende fetter som ringer hele tiden for å gjøre banale ting... Endret 2. juli 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Litt dumt for mitt forekomme, ingen av vennene mine som har kjøpt dette spillet enda. Noen som vil spille sammen? Spiller på Patriot, som criminal atm. Lenke til kommentar
sliz3r Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Gamer også på patriot isammen med en kompis, kommer endel til folk snart bare klare lokke dem med, kaller meg for ''Lothen'' kriminell fanden : D bare og adde=) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Vel, jeg har ikke mikrofon eller headset for den saks skyld akkurat, gikk i stykker for noen dager siden. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Lies på både Obeya(sp?) og Patriot. Men crim på obeya og enforcer på Patriot. Spillet forvrig Patriot for tiden. Sikret meg bare nick på Obeya Endret 3. juli 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) ja? er det noen som har giddet å kjøpe dette spillet enda? skulle gjerne likt høre kordan spillet var evt om det virkelig er verdt å kjøpe det om man liket gta spillene. Dette spillet er avhengig av at folk samarbeider, bare så det er sagt. Jeg har ingen venner som har spillet, så er avhengig av PUG. Men likevel er det kjempegøy når du får en god gruppe, eller faktisk bare en annen kar å spille med. To mann som er godt organisert kan faktisk gjøre mye skade på motstanderen. Jeg har jo ikke spilt det så lenge, men må innrømme at jeg storkoser meg. Det er ikke så ofte jeg bryr meg om "customisation" foruten om å lage min egen karakter, men mulighetene i APB er såpass bra, at jeg faktisk bruker en del tid på å samle på klær og biler som jeg tilpasser til karakteren min. Har også laga noen musikk-snutter (er gammel Fast Tracker 2 "musiker"). Men alt dette er jo likevel bare en liten del, selv om den trekker opp stemningen på spillet. Det som er fantastisk morsomt er å cruise rundt i favoritt-bilen, med folk hengende ut vinduene med våpen, og jakte på "crims" (criminals) mens du rydder opp i byen (er Enforcer, naturligvis - ikke så mange spill du får muligheten til å være politi). Angrer ikke et sekund på kjøpet. Foreløpig EDIT: Enforcer på Patriot - navnet er "Lannister". Endret 5. juli 2010 av Aurvan Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Husk at dette er første patch etter spillet kom ut. Det kommer til å bli LANGT bedre etterhvert. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Bare ikke gjøre samme "tabbe" som jeg gjorde og tro at Financial district bare er noob området - tenkte "faen så lite da, bare 1 district"... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 (endret) og jakte på "crims" (criminals)... Crims? Seriøst? Hvorfor ikke kalle dem Perps (kort for perpetrator) som det virkelige politiet? Det høres mye bedre ut også. Vil du høres ekstra kul ut kan du jo lære deg denne listen utenat: http://sinai.critter.../dawn/slang.htm Politiet i Dallas (og godt mulig andre steder) har i tillegg noen andre: 6X = major disturbance 7 = bilulykke 09 (null ni) = tyveri 50 (fem null) = lunch 66 (double six) = skiftet er slutt Endret 4. juli 2010 av vikingkylling Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Du er ikke tøff før du kaller kriminelle perps. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Du er ikke tøff fordi du finner opp kodeord for ting vi allerede har kodeord på. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det er en forkortelse for Criminals, som er det den ene av faksjonene heter. Man kaller gjerne enforcers for enfs også, uten at det er et forsøk på å lage "kodeord". Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Er dette spillet verdt å invistere i? Har ingen venner som har det. Men liker gta serien. Er det stor by ? Er det mye man kan gjøre? Er det bra grafikk? Sitter å vurdere om eg skal kjøpe det. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Er dette spillet verdt å invistere i? Har ingen venner som har det. Men liker gta serien. Er det stor by ? Er det mye man kan gjøre? Er det bra grafikk? Sitter å vurdere om eg skal kjøpe det. Først og fremst, det er ikke for hardcore spillere. Du går fort lei hvis du spiller 10 timer dagen hver eneste dager i flere uker framover. Det er ment til voksne ( derfor 18+ ) så hvis du har en jobb, og kan spille når du kommer hjem anbefaler jeg spillet til deg. Byene er helt grei størrelse på, men du kan banne på at det kommer nye byer etterhvert som spillet vokser, og spillere. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Det er en forkortelse for Criminals, som er det den ene av faksjonene heter. Man kaller gjerne enforcers for enfs også, uten at det er et forsøk på å lage "kodeord". Jeg skjønner jo det. Det jeg mente er at vi allerede har en drøss betegnelser og kodeord, så hvorfor ikke bruke dem. Men det er ikke mitt problem, jeg har ikke engang spillet. Jaja, på tide med 66. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 (endret) Er dette spillet verdt å invistere i? Har ingen venner som har det. Men liker gta serien. Er det stor by ? Er det mye man kan gjøre? Er det bra grafikk? Satt lenge på gjerdet, men endte opp med å pre-ordere det. Og liker det veldig godt. Verdi: Kanskje litt uvant med denne type betalingsplan for et slikt spill, men sammenlignet med de fleste andre MMO får du verdi for pengene i mine øyne. Synes verden er mye mer forseggjort enn store, tomme landskaper du får i standard fantasy MMOs. Venner: Jeg har funnet folk jeg spiller mye med som jeg aldri har møtt før, så for min del var det ikke noe problem at ingen jeg kjenner har APB. Størrelse: Uten å være helt sikker, så føles det som størrelsen er på linje med GTA 4 når du slår sammen alle distriktene (bortsett fra sjøen og øyene i GTA). Missions: Har bare spilt Enforcer. Som enforcer velger du en arbeidsgiver blant to store sikkerhetsselskap. Disse sender deg rundt i byen for å gjøre forskjellige politi-lignende oppdrag, som investigate, raid, disarm bomb etc. I begynnelsen går det på skinner, og det vanskeligste er å finne fram til stedet du skal til (som er veldig lett som oftest). Underveis kan du bli oppringt av kontakten din med beskjed om at noen kriminelle (altså andre spillere) prøver å hindre deg i å fullføre etterforskningen, eller at du må stoppe dem fra å gjøre et eller annet kriminelt. Du kan takke ja eller nei til dette, mens i andre tilfeller får du kriminelle på nakken uansett. Du kan også rapportere inn kriminelle som du ser gjør noe ulovlig (du er ikke mulig å angripe tilfeldig kriminelle uten tillatelse så lenge dere ikke deler oppdrag), og kontakten din gir deg av og til et oppdrag i å fakke de, eller gir oppdraget til andre (når de har APB på seg). Selv om selve oppdragene ikke er så spennende, er det uvissheten om hva som skjer rundt neste hjørne som er spennende. Du kan fullføre et helt oppdrag med å finne en kunst-tyv f.eks. uten konflikter. Samtidig kan du ende opp i en gigantisk shoot-out som sprer seg til halve byen. Det er dette som er unikt med spillet, og som gjør det spennende. Grafikk: Synes det er omtrent som GTA 4, og karakterene er veldig bra. Har ikke noe å utsette på det. Det er en forkortelse for Criminals, som er det den ene av faksjonene heter. Man kaller gjerne enforcers for enfs også, uten at det er et forsøk på å lage "kodeord". Jeg skjønner jo det. Det jeg mente er at vi allerede har en drøss betegnelser og kodeord, så hvorfor ikke bruke dem. Men det er ikke mitt problem, jeg har ikke engang spillet. Det er det kontaktene dine kaller dem i spillet, og det blir en del av den "interne humoren" på VOIP slik at folk har noe å kalle jævlene uten å være stygg i munnen Endret 5. juli 2010 av Aurvan Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Å si at halve byen blir med er vel en overdrivelse. Skjønt jeg gleder meg til chaos districts Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Litt anmeldese: Part 1 http://www.youtube.com/watch?v=VNVzEnnC-EU&playnext_from=TL&videos=vIg9tWPBKvs Part 2 http://www.youtube.com/watch?v=zfBdyas0xOA&playnext_from=TL&videos=eEWmLGcgTro Lenke til kommentar
01xx02 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Skuffende spill. Jeg svidde av 400 kr i håp om å underholde meg nå i sommerferien. Spillet så lovende ut, men når du faktisk sitter og spiller det, er det så simpelt og dårlig at det ikke er til å tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå