Gå til innhold

spm dårlig ytelse x25-m og oppsett av RAID

Anbefalte innlegg

No er eg lei av "dårleg" ytelse på min Intel x25-m grunna mine mange nybyrjarfeil då eg satt opp maskinen. I tillegg treng eg ein gode måte å setja opp mine tre SAMSUNG SPINPOINT F1 1TB på ein måte der både ytelse og tryggleik blir ivaretatt.

Spesifikasjonar:

Gigabyte GA-EX58-UD5

Intel X25-m 160 GB Gen 2

3* SAMSUNG SPINPOINT F1 1TB

Windows 7 Ultimate

Planen er å setja opp RAID 5 for dei tre Samsung harddiskane mine som eg skal nytta til lagring av viktige dokument/filer. Er det noko eg må passe på når eg sett det opp, eller kan eg berre følgje brukarrettleiinga? Sidan eg vil ha størst mogleg ytelse lurer eg på om det fins ein måte der kan få høg ytelse, samstundes som det blir gjort sikkerhetskopi. Er det eit anna RAID alternativ som er meir aktuelt for meg?

Som de ser av bilete (benchmark) så har eg veldig dårleg ytelse. Kva må eg gjera for å få best mogleg ytelse når eg skal setja opp PC-en? Er det noko eg må ta omsyn til sidan eg har eit lagringsraid i tillegg?post-143404-1276439798,9901_thumb.png

Det siste eg lurer på om nokon har eit godt forslag til eit image program som gjer det raskare/lettare for meg å formatere PC-en no utan å måtte setje opp alt på nytt. Det skal helst vera gratis, men fins det eit program som verkeleg er verdt prisen skal eg vurdere det!

På førehand takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har dårlig ytelse fordi din BIOS står i IDE modus.

Velg RAID i BIOS.

Picture097.jpg

Det aller beste du kan gjøre er å kjøre en runde med HDDErase 3.3 - og deretter reinstallerer du OS'et.

_______

Skal du kjøre Hardware eller Software RAID 5 på dine Samsung disker ?

_______

Angående imageprogram er Paragon Backup & recovery gratis.

Acronis True Image er nok det mest kjente programmet, men koster penger.

Endret av johome
Lenke til kommentar

Veit at eg må setja harddiskane i RAID eller AHCI modus for best mogleg ytelse. Vil eg få lik ytelse på SSD om eg har satt opp RAID på hovudkort eller AHCI? Det var dette som eg var usikker på då eg installerte Windows, og skulle derfor vente litt då eg visste eg uansett snart måtte reformatere Windows.

Når eg byttar til RAID må eg laste ned nye drivarar som eg brenn ut på CD og køyrer for kunne boote frå PC-en, eller er dette ikkje naudsynt dersom eg legg inn Windows på nytt med ein gong?

I utgangspunktet tenkjer eg å nytta RAID funksjonen til hovudkortet, for eventuelt seinare å setja inn eit dedikert RAID-kort.

Takk for tips til program, skal sjekke dei ut!

Lenke til kommentar

AHCI og RAID skal gi like god ytelse.

Har hørt at AHCI gjør at du booter raskere.

Angående RAID og drivere , så må du nesten bare teste det ut selv (AHCI funker uten at du trenger å integrere).

Jeg har nemlig ikke W7.

I mitt tilfelle måtte jeg bruke programmet nlite til å integrere drivere.

For W7 kan du bruke vlite

Hvis du ikke har tenkt å kjøre Linux software RAID 5 , ville ikke jeg ha kjørt software RAID 5 (grunnet dårlig ytelse).

Kjør heller software RAID 1 (speiling) på 2 av diskene.

Har du et godt RAID kort er det greit med RAID 5.

Jeg råder deg til å forhøre mere om RAID kort i RAID tråden.

Endret av johome
Lenke til kommentar

Man trenger ikke å gjøre noe for å installere i raid mode i W7.

Man kan og bør etter min mening laste ned RST 9.6 og legge den inn under installasjonen.

Legg "floppy" utgaven på en minnepenn og last driveren når du kommer til valget for hvor du vil installere.

Installer deretter den fulle 9.6 når W7 er ferdig installert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...