Gå til innhold

Hvordan er hverdagen til en webdesigner?

Anbefalte innlegg

Oh, der kom lysten min tilbake igjen, men er det noe innenfor it/data du kan tjene mye på?

Det vet jeg desverre ikke.... Men er lønn så viktig for deg?

Hvorfor vil du tjene 600k i året? hva får deg til å tro at 200-300k er lite?

Hvilke sære utgifter er det du ser fram til som gjør at du MÅ tjene 600k i året?

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du snakker alt for mye om penger. Jeg ser "jeg vil tjene mye penger" på de fleste postene dine. Som sagt det handler ikke om penger. Om du ikke trives på jobben, kan du ikke jobbe innen det i framtiden, og du vet jo enda ikke hvordan er webdesigner og programer er. Hold deg unna denne yrken, du er ikke kvalifisert til det. Du kan jo ha det som hobby, men du snakker jo kun om penger!

Lenke til kommentar

Definer luksus? kjøpe hva man vil, når man vil?

Tror desverre ikke et vanlig yrke kan bidra til det.

Du må nesten være sjef for et firma som gjør det bra for å tjene nok til å ha luksus.

Faren din tjener sikker mer enn 200-300k, men han neppe startet rett på den lønnen han har nå da han var ferdig utdannet.

Yrker som krever lang utdannelse eller har høy risiko for skade/dødsfall er som regel godt betalte mens alminnelige yrker har mindre lønn.

Edit: er desverre enig med Lightpixel. Han er spot on.

Livet handler ikke om penger.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Du snakker alt for mye om penger. Jeg ser "jeg vil tjene mye penger" på de fleste postene dine. Som sagt det handler ikke om penger. Om du ikke trives på jobben, kan du ikke jobbe innen det i framtiden, og du vet jo enda ikke hvordan er webdesigner og programer er. Hold deg unna denne yrken, du er ikke kvalifisert til det. Du kan jo ha det som hobby, men du snakker jo kun om penger!

Ikke vær så sint da :dontgetit:

@Bjohansen

Ja, men jeg skal bli webdesigner i fremtiden, jeg får vel bare satse på å få høy lønn etter noen år med jobb :dontgetit:

Lenke til kommentar

Okaai, tilgi meg! Mente ikke å være sur, men har lenge kommet over trådene dine der det kun er snakk om penger, men uansett. Om du virkelig liker design, programmering og interesserer deg innen det, gå for det. Når det gjelder penger, så har det seg slik at i alle jobb kan man tjene mye på, alt fra vaskejobb, helt til lege. Det finnes sikkert noen vaskemann som har lik lønn som en lege, kanskje fordi de har firma, eller noe lignende. Poenget er at du kommer til å greie deg bra når det gjelder økonomisk, ikke tenk på det, du er alt for ung til det akkurat nå. La tiden komme, så kommer alt til å ordne seg.

Og neste gang du lager tråd, skal ikke tittelen være "Hvordan" "Hvor mye" tjener webdesigner eller lignende.

Lag heller en tråd om hvordan en html kode er satt opp, spør om hva de ulike tingene betyr og hva er det som gjør at nettsiden ser ut slik den er. :thumbup:

Lenke til kommentar

:D

Okaai, tilgi meg! Mente ikke å være sur, men har lenge kommet over trådene dine der det kun er snakk om penger, men uansett. Om du virkelig liker design, programmering og interesserer deg innen det, gå for det. Når det gjelder penger, så har det seg slik at i alle jobb kan man tjene mye på, alt fra vaskejobb, helt til lege. Det finnes sikkert noen vaskemann som har lik lønn som en lege, kanskje fordi de har firma, eller noe lignende. Poenget er at du kommer til å greie deg bra når det gjelder økonomisk, ikke tenk på det, du er alt for ung til det akkurat nå. La tiden komme, så kommer alt til å ordne seg.

Og neste gang du lager tråd, skal ikke tittelen være "Hvordan" "Hvor mye" tjener webdesigner eller lignende.

Lag heller en tråd om hvordan en html kode er satt opp, spør om hva de ulike tingene betyr og hva er det som gjør at nettsiden ser ut slik den er. :thumbup:

Ok, takk :D

Lenke til kommentar

Hehe, du må verken bli hype på noe bare fordi en prositiv ting er sagt, og heller ikke gir opp bare fordi en ikke så godt ting bli sakt om yrke. Alt har sinne gode og dårlige sider. Men siden du er ganske ung enda så er det jo lurt og lære seg HTML,CSS og vis du like deg i programmering, senere PHP og java. Så for du se om du vil tar utdanning i det eller ikke. Tror meg meningen din om hva du vil bli vil skifte ganske ofte. Er sjøl 15 år nå og har tenkt over mye, og er usikkert enda og jeg har bare 1 år igjen til vgs :-/

Jeg er ikke noen ekspert siden jeg sjøl først har begynt med HTML, men du kan jo også tar en utdanning i en sikker jobb du liker(ikke tar utdanning til en jobb du ikke liker, da vil du for en dårlig arbeids hverdag senere, kjenne mange eksempler) også vis du finne en god jobb som webutvikler så kan du fortsatt hoppe på. Se salah

Lenke til kommentar

Oh, der kom lysten min tilbake igjen, men er det noe innenfor it/data du kan tjene mye på?

Hvorfor tenker du bare på penger? Samme hvilket yrke du velger kan du bare glemme å lykkes hvis det eneste som går rundt i hodet ditt er penger. For å lykkes må du først og fremst ha interesse for det du driver med. Med interesse kommer ferdigheter (forhåpentligvis). Hvis du bare tenker på penger vil du garantert ikke lykkes, iallefall ikke i IT-bransjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...