Gå til innhold

T610 eller 6220


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan nok få et litt feil inntrykk når man leser postenen her.

Er vel 2 ting som går igjen. Skjermen er vanskelig i sollys. Det er offeret man må gi for å få en så god skjerm ellers som ikke suger batteri.

Den andre tingen er vel at den ikke er like rask som Nokia på sms-typing. Se eget tema. Personlig har jeg ikke noe problem med det.

 

Se også testen hos itavisen.no. (joda, den ligger på 1.plass for profftelefoner)

Lenke til kommentar
Ikke glem dårlig lydgjengivelse av bass i ringetonene.... Bra lyd ellers, men bassen er for dårlig... Blir litt irritert over at en telefon som holder såpass høy klasse ellers ikke er bedre her... :(

 

Det er en telefon og ikke et lydanlegg!!!!.... :lol:

:lol: Det har levlex forsåvidt rett i. Kanskje det bare er slik med de ringetonene. Hvis du har øretelefoner (eller hva det nå heter) til mobilen hører du stor forskjell, det gjør jeg med p800 (på videoklippene også) :wink:

Lenke til kommentar
Ikke glem dårlig lydgjengivelse av bass i ringetonene.... Bra lyd ellers, men bassen er for dårlig... Blir litt irritert over at en telefon som holder såpass høy klasse ellers ikke er bedre her... :(

 

Det er en telefon og ikke et lydanlegg!!!!.... :lol:

 

Dette med bassen, må vel ødelegge for DJ-funskjonen (?). Får kjøpe meg HBH-60.

Lenke til kommentar
Se også testen hos itavisen.no. (joda, den ligger på 1.plass for profftelefoner)

 

Tja men den må sjå seg sått av ein.

 

I en klasse for seg

ITavisen tester også P800 på samme måte som vi tester våre øvrige mobiltelefoner, men vil foreløpig avvente med å plassere telefonen i resultatlisten. Årsaken er at denne telefonen stiller i en klasse for seg, og at vi for tiden arbeider med å implementere denne klassen i testen vår.

Lenke til kommentar
Jeg er litt usikker på hvilken jeg skal ha. Skal jeg kjøpe meg en t610 eller skal jeg vente litt på Nokia 6220?

 

Leser alle disse problemene t610 har så jeg er litt usikker. Er det noen som kan komme med noen kommentarer på dette?

 

For å si det slik. Jeg har testet 610'n. Når det gjelder sms-skriving er den noe av det dårligste jeg har prøvd. Du må faktisk stå i ro når du skriver. For den er så ekstremt treg allerede etter bare 30-50 tegn. Meget dårlig!

Lenke til kommentar
Jeg er litt usikker på hvilken jeg skal ha. Skal jeg kjøpe meg en t610 eller skal jeg vente litt på Nokia 6220?

 

Leser alle disse problemene t610 har så jeg er litt usikker. Er det noen som kan komme med noen kommentarer på dette?

 

For å si det slik. Jeg har testet 610'n. Når det gjelder sms-skriving er den noe av det dårligste jeg har prøvd. Du må faktisk stå i ro når du skriver. For den er så ekstremt treg allerede etter bare 30-50 tegn. Meget dårlig!

 

Med tanke på nicket ditt burde det jo gå steike lang tid og før du blir lei...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

:lol:

 

Tror du blir en mer en tilfredstilt med T610. De som savner bass kan jo kjøpe en JVC boom blaster så har du bass i lange baner. Vi prater om telefoner med kredittkort format. Er grenser for hva du kan banke ned i sånne små dingser

 

:lol:

Lenke til kommentar
Polyfoniske ringetoner er jo ikke akkurat den mest nødvendige funksjonen i en mobiltelefon??  :wink:

 

Nei nei, selvfølgelig ikke, men i dette tilfelle er en del av funksjonene mer eller mindre "avhengige" av flerstemte ringtoner og lydsignaler... Ta DJ-funskjonen og spillene som eksempler.

Lenke til kommentar
Ikke glem dårlig lydgjengivelse av bass i ringetonene.... Bra lyd ellers' date=' men bassen er for dårlig... Blir litt irritert over at en telefon som holder såpass høy klasse ellers ikke er bedre her... :([/quote']

 

Hehe. Det er en mobiltelefon vi snakker om her ikke en boomblaster som DMPoWer sa. Det blir helt feil å rakke ned på en telefon fordi den ikke har nok bass.

Det du kan gjøre er å dra ut den høytalern som sitter der og sette inn et 12" element så får du bass. Men særlig praktisk er det ikke..

 

Og det med de lydproblemene til T610 som nå er fikset, skjer helt sikkert daglig i produksjonen av flere av modellene til nokia uten at folk lager no stor nummer ut av det. I dette tilfellet blir T610 rakket så mye ned på fordi det er prestisje telefonen til SE...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...