Kjartan E!de Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Prosessorbytte til besvær har ikke den fjerneste anelse om hvordan jeg skal få ordnet.. dette startet da jeg gikk fra i7 965 til 980x. nyeste biosen ble lagt inn. etter byttet fikk jeg ikke til å bruke onboard LAN, og det ble bluescreen hver gang jeg stappet i USB-lagring. i håp om at dette skulle rette seg opp, la jeg inn Windows 7 x64 Eternity på nytt. dette ordnet LAN-problemet, men problemet med USB er der fortsatt. er det en update fra microsoft som har har skylda? eller er det problemer med chipset/CPU? specs: HK: MSI Eclipse Plus RAM: OCZ Blade 2000mhz CPU: i7 980X Engineering sample grafikk: 2x 4890 Toxic Noen som har noe forslag til ting jeg kan prøve? har aldri vært borti noe lignende før.. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Engineering sample sier vel ganske mye og ja hva stromforsyning haru? Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Engineering sample sier vel ganske mye og ja hva stromforsyning haru? har pc power & cooling 910Watt Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Kanskje kan du prøve å legge inn en orginal Windows versjon, ikke en piratkopi fra ukjent kilde ? Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 tjaaa, får uansett ikke gjort det nå... er det noen somhar noen andre forslag? Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 har jo den biosen som står anbefalt fra msi til den CPUen også.. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Du kan jo prøve med en Linux basert live-cd, bare for å sjekke om hardware er ok ? Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Du kan jo prøve med en Linux basert live-cd, bare for å sjekke om hardware er ok ? tja, bare det at jeg ikke har cd-stasjon:P men mulig jeg kan gjøre det med usb hvis det er windows-drivere som failer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå