Crytek91 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hei, prøvde i noen dager å jailbreake iPhonen min men lyktes ikke før i dag. Etter at jeg lastet ned blackra1n via Cydia frøs den og jeg slo den av og på uten at den vil boote, får den heller ikke inn i recovery mode.Noen som vet hva jeg bør gjøre? Får den ikke recovery mode så kan jo ikke igjenopprette firmwaren. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Min ville heller ikke boote etter at jeg la inn blackra1n. Har du prøvd å resette med home+lock knappen, for så å holde inne home samtidig som du har inne ledningen ? Jeg fikk min inn i restore. Lenke til kommentar
Crytek91 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Min ville heller ikke boote etter at jeg la inn blackra1n. Har du prøvd å resette med home+lock knappen, for så å holde inne home samtidig som du har inne ledningen ? Jeg fikk min inn i restore. Nei funket ikke, men kan jo prøve. Lenke til kommentar
Crytek91 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Jess, fikk den i recovery mode, måtte holde Home knappen inne samtidig som jeg plugget den i pc'en! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jepp, da er det bare å restore. En som fungerte bra på min er ultrasn0w. (Sammen med stock 3.1.3 fra Apple, og Pwntool) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå