Gå til innhold

Ustabil Window 7

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har bygd meg en maskin som bruker Window 7 pro 64 bit.

Har aldri opplevd et så ustabilt oprativsystem. Selv ikke Vista skapte slike problemer i begynnelsen.

IE 8 henger stadig og jeg måtte slå av automatisk gjennopretting for å kunne bruke det. Hvis ikke gikk den i loop på siden den fikk problemer med.

For å få Microsoft Office til å virke måtte jeg slå av UAC. Hvis ikke hang den når jeg prøvde å åpne fil(Ikke en fysisk fil, men funksjonen som åpner bibloteket).

Har problemer med Mamut Teamwork som jeg har brukt uten problemer på XP/Vista i mange år. Det er bingo om den lar seg starte opp, eller den kan plutselig slutte å virke. Masinen må restartes for å kunne komme igang igjen.

Alternativet Windows Mesh var bare å glemme helt, da er man garantert system crash og Windows måtte reinnstaleres(Den lot seg ikke avinnstalere, selv ikke i sikkerhets modus).

Sukk :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alltid greit å sjekke slike ting først. Windows 7 er vel noe av det mest stabile OS Microsoft noen gang har laget.

Men det har en tendens til å "si fra" når du har hardware som det er feil på, som hverken XP eller Vista sa fra på før.

Men er hardwaren i orden, så er Win7 nokså stabilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...