Gå til innhold

Trenger Xperia hjelp!

Anbefalte innlegg

Takk har prøvd X10. Er derfor jeg er av den oppfatningen av at Desire har mye bedre skjerm. Meg om det, du må gjerne være uenig.

Uansett, Desire er raskere, og kommer til å forbli det i lang tid fremover. Snart støtter den også full flash, det kan man med rimelig sannsynlig anta at X10 aldri kommer til å gjøre.

Og den har multitouch, noe X10 aldri kommer til å få. Og den er billigere.

Men for all del, X10 er en knall telefon, jeg mener bare Desire er bedre. At den har optisk sensor r heller ikke å forakte, om du feks skal klikke små linker i nettleseren eller redigere tekst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk har prøvd X10. Er derfor jeg er av den oppfatningen av at Desire har mye bedre skjerm. Meg om det, du må gjerne være uenig.

Uansett, Desire er raskere, og kommer til å forbli det i lang tid fremover. Snart støtter den også full flash, det kan man med rimelig sannsynlig anta at X10 aldri kommer til å gjøre.

Og den har multitouch, noe X10 aldri kommer til å få. Og den er billigere.

Men for all del, X10 er en knall telefon, jeg mener bare Desire er bedre. At den har optisk sensor r heller ikke å forakte, om du feks skal klikke små linker i nettleseren eller redigere tekst.

Leste du det jeg sa?, jeg sa at XPERIA X10 og Desire koster så si det samme. Hvis du mener at Desire er billigere, så hva koster en Desire?.

Eller du kan se på prisene her på hva som er billigst nå. Her koster XPERIA X10 3847 kroner. Mens her koster HTC Desire 4047 kroner. Men vil nok tro at prisene kan variere fra plass til plass.

Og leste du det jeg sa om One Finger Zoom?. Se

så skjønner du hva jeg mener og du vil sikker skjønne hvorfor vi som eier XPERIA X10 aldri vil savne multi touch.

Og nei, XPERIA X10 er faktisk like kjapp eller kjappere enn Desire. Her er et eksempel:

. Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Men poenget nå som jeg skal ha ny mobil, er at jeg skal ha qwerty-tastatur, og kommer ikke til å kjøpe Desire, for den har morra mi og søstra mi har Satio så blir ikke den heller.

Faren min har Nokia, men jeg er så ''fiende'' med Nokia-mobiler (vet ikke hvorfor, men liker de bare ikke) :!:

Men tilbake til topic (Xperia):

fant meg denne på prisguiden: http://www.gs.no/produkt.php?id=36575 men sto 2600,- og 3250,- også?

Skjønte ikke helt det -.-

og sto ikkno hvor mye man må betale pr. mnd med abo. :ohmy:

Trenger hjelp med det der..

Endret av jaricho
Lenke til kommentar

Vil ikke ha Desire, for den har morra mi xD

Og har testa x1 på ekte, for kjenner noen som har den, men vil ikke ha X10, for den har ikke Qwerty-tastatur - det ville jeg ha når jeg skulle ha ny mobil, kan ikke hente mobilen idag, så henter den på posten i morra :new_woot:

Og X2 knuser X1, men syntes det er bra leveringstid på www.gs.no, bestilte på lørdag og fikk idag.

Begynte også å haste, for har en svart ''blekkflekk'' inni skjermen på mobilen som jeg har nå, og den blir større for hver dag så ser bare mindre på mobilen jeg har nå for hver dag..

Og har 4store sprekker nedover skjermen, håpløst den jeg har nå -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...