GhostGuy Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Heisann Jeg skal kjøpe meg pocketbike og lurte på om noen hadde litt mer peiling enn meg Det eneste jeg vet er at jeg vil ha en som går fort og en som er av de største størrelsene(jeg har hørt at man får de opp til 90cm) siden jeg er 186cm selv, så må jeg ha den største Så det hadde vært fint om dere kunne gi meg linker til nettadresser, eller tilbud på pocketbiker som dere har selv jeg er også intressert i cross-hjelm og hansker Lenke til kommentar
D02 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) bare så du vet det så må du kjøre på eindom som du eier. ikke ofentlig. så hvis du eier en gård eller noe børr det ikke være noe problem edit: se på denne siden. en som mener det er ulovelig. hadde jeg vært deg hadde jeg undersøkt litt. Endret 17. juni 2010 av D02 Lenke til kommentar
herrthf Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 du bør kjøpe en pocketbike som er større en 50ccm. jeg kjørte en 50ccm og det gikk ikke mer enn maks 10 km/t og jeg er på samme størrelse som deg Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) kubikk er ikke det som bestemmer farten. Hva skal du egentlig med en pocketbike da _all_ bruk av den uansett er forbudt Endret 21. juni 2010 av martin808 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå