Teddybjørn Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Jeg sendte inn bilder av casemodden min for noen uker siden, og er fremdeles ikke der! Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 16. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2003 Oppdater casemod galeriet! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 HELT enig, casemod galleriet er forglemt! Bildene er eldgamle også.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Tålmodighet, kjære venner. Tålmodighet. Jeg har en hel GJENG med casemods som skal legges ut, men har ikke prioritert det til nå grunnet svær arbeidsmengde. Men jeg skal forsøke å få ut fingrene og legge dem ut ASAP! Vi vil også jobbe med en løsning slik at dere kan legge dem ut selv - men det kreves en del programmering i PHP. Noen som er flinke med Image GD library? :wink: Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 BTW: denne er litt feilposta, så jeg flytter den til rett plass... Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Bumper denne tråden jeg, sånn at jeg kan spørre... skjer det snart noe her med casemod galleriet eller?? Det er vel 3 mnd siden jeg sendte inn.... Lenke til kommentar
EC Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Huff... jeg vet, jeg vet. Det lyser noen fete tall i Outlook for tiden. Det er casemods som avventer publisering. Jeg har ikke prioritert det overhodet de siste par månedene, men jeg skal forsøke å få ut finger'n så fort som mulig. For øvrig driver vi og jobber med å flytte casemodgalleriet over til database. Da kan dere legge inn casemods selv. Da er alt vi trenger å gjøre fra vår side å lese igjennom bidragene og klikke på en knapp. Latskapen lenge leve! Beklager at dette har tatt ALT for lang tid - skal forsøke å få ordnet dette kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå