cmi Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Min iPod ser ikke ut til og lade seg, jeg plugger lader i ipoden og stikk kontakten, den har nå stått over natten, og batteri nivået er det samme som før jeg satte den i laderen, kommer heller ingen tegn på at den lader. Fikk jo telefonen for 2 dager siden! IPod 3Gs. Endret 13. juni 2010 av cmi Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 iPhone, heter det :-) Uansett, reagerer den i det hele tatt når du plugger den inn? Kan jo være kabelen som er defekt. Har du en annen iKabel du kan smekke inn i ladekontakten og teste med? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Nei virker ikke slik at den gjør det, hmmm tror ikke jeg har det nei Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Om den ikke reagerer i det hele tatt ville jeg ha mistenkt ledningsbrudd el.l., og tatt med laderen tilbake til butikken for å få en ny. Du kan evt. først prøve å lade iPhonen din via PCen med samme kabel, om det ikke fungerer der er det nok kabelen. Om det fungerer der, men ikke i stikkontakta, er det mest sannsynlig ladepluggen som er ødelagt. Du får teste litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg