Spenis Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Hei, jeg trenger litt hjelp til og rekne volumet av et bruskjøleskap som står i butikkene, de me glass døra i, mn problemet er at jeg ikke vet hvor stort det er. Skal bruke det til eksamen i morgen. Vet noen vor stort det er, eller cirka størrelse? Takk på forhånd. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Kan du ikke bare ta med deg et målebånd og måle det? Så måler du høyden, bredden og lengden på innsiden av brusskapen:w00t: Litt må man jo gjøre for eksamenskarakteren Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Kan du ikke bare ta med deg et målebånd og måle det? Så måler du høyden, bredden og lengden på innsiden av brusskapen:w00t: Litt må man jo gjøre for eksamenskarakteren Hadde jeg bare vert i en butikk så, mn jeg er hjemme og har ikke et slikt kjøleskap. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Men du klarer å gå til en butikk i løpet av dagen? Det er søndag, men fortsatt så er det vel en kiosk eller noe oppe der du bor Evt. kan du jo finne på noen mål da? Alle de skapene er jo ikke helt like og sensoren kan jo ikke vite nøyaktig hvilket skap du har tatt utgangspunkt i så han vil jo gå god for det Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Men du klarer å gå til en butikk i løpet av dagen? Det er søndag, men fortsatt så er det vel en kiosk eller noe oppe der du bor Evt. kan du jo finne på noen mål da? Alle de skapene er jo ikke helt like og sensoren kan jo ikke vite nøyaktig hvilket skap du har tatt utgangspunkt i så han vil jo gå god for det takk for svaret Bra me og bare velge et mål, sensor vet jo ikke ringtog mål nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå