Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hjelp til og rekne volum av et kjøleskap.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger litt hjelp til og rekne volumet av et bruskjøleskap som står i butikkene, de me glass døra i, mn problemet er at jeg ikke vet hvor stort det er. Skal bruke det til eksamen i morgen. Vet noen vor stort det er, eller cirka størrelse?

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du ikke bare ta med deg et målebånd og måle det? ;) Så måler du høyden, bredden og lengden på innsiden av brusskapen:w00t: Litt må man jo gjøre for eksamenskarakteren :whistle:

Hadde jeg bare vert i en butikk så, mn jeg er hjemme og har ikke et slikt kjøleskap.

Lenke til kommentar

Men du klarer å gå til en butikk i løpet av dagen? Det er søndag, men fortsatt så er det vel en kiosk eller noe oppe der du bor ;)

Evt. kan du jo finne på noen mål da? :whistle: Alle de skapene er jo ikke helt like og sensoren kan jo ikke vite nøyaktig hvilket skap du har tatt utgangspunkt i så han vil jo gå god for det :tease:

Lenke til kommentar

Men du klarer å gå til en butikk i løpet av dagen? Det er søndag, men fortsatt så er det vel en kiosk eller noe oppe der du bor ;)

Evt. kan du jo finne på noen mål da? :whistle: Alle de skapene er jo ikke helt like og sensoren kan jo ikke vite nøyaktig hvilket skap du har tatt utgangspunkt i så han vil jo gå god for det :tease:

takk for svaret :D Bra me og bare velge et mål, sensor vet jo ikke ringtog mål nei :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...