Gå til innhold

Noen som har sett dette 875-P hovedkortet før?

Buchern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK jeg må inrømme hvis du først skal kjøpe ferdig PC så er Dell bra. men kom annnnnn ikke kjøp ferdig PC bygg den selv, det er billigere du får kunn de komponentene du har lyst på. og du får en overklokksvennelig PC hvis du velger gode komponenter å ferdig Pcr egner seg dårlig til OC, satt å skrudde i en Compaq her om dagen OMG va skikkelig stress bare å få plass til en CD brenner forbanna dritt skal ALDRI ha ferdig PC uansett...hmm ja mulig jeg ikke svare på spørsmålen ditt jeg vet faktisk ikke om det er et bra hovedkort sikkert helt OK men koooooom annnn du er på et hw forum mange som kan hjelpe deg me å sette sammen en PC.. og de er slett ikke vanskelig så kooooooooooom ann..

Lenke til kommentar

Stemmer.

Jeg har et Intel serverboard, og det er ikke en innstilling som har med hastighet å gjøre. Ikke FSB, divider, CAS RAS osv, shaddows, ingenting.

Jeg leter for øyeblikket etter en bios som ikke MÅ sjekke SPD på rambrikkene, og stopper dersom det er forskjellig CAS på brikkene.

Lenke til kommentar
OK jeg må inrømme hvis du først skal kjøpe ferdig PC så er Dell bra.

Hmmm Dell var bra en gang i tiden !!

Problemet med dell er at di lager egne HK. Så det er mest sansynlig at di mener det er Intel chipset og ikke et intel HK.

Har en kamerat som nettopp fikk seg en dell maskin P4 2.4 Ghz med radeon 9700 ..

Radeonen var en utgave som eg ikke har funnet i noen butikk, den var det og slett dårlig ( sammenlignet med min Radeon 9700 Pro)

PC`en er skjenerelt treg (sammenlignet med en Athlon 1.13 Ghz) Vi har seff reinstalert OS.

For alt i verden ikke kjøp dell. Skal du ha en dell maskin så tror eg di er bedre på laptop, compac og HP er MYE bedre stasjonær maskiner.(selv om compac ikke akurat er en favoritt)

Lenke til kommentar
Litt morsom historie som hører til den "jakten på bios som er snill med rammen". Jeg har kontaktet Intel tidligere og spurte om det fantes en slik bios, og svaret var "What is SPD?"

Wery f****** nice Intel.

:lol:

Super Pi Delta. Høhøhø.

Hvordan kan du henge i supporten til Intel når du ikke vet hva SPD er, eller har skills til å ta et søk å finne ut hva det er. Snakk om å drite seg ut.

Lenke til kommentar
Litt morsom historie som hører til den "jakten på bios som er snill med rammen". Jeg har kontaktet Intel tidligere og spurte om det fantes en slik bios, og svaret var "What is SPD?"

Wery f****** nice Intel.

:lol:

Super Pi Delta. Høhøhø.

Hvordan kan du henge i supporten til Intel når du ikke vet hva SPD er, eller har skills til å ta et søk å finne ut hva det er. Snakk om å drite seg ut.

Jeg skjønte ærlig talt ikke hva du snakker om her.

Det var Intel som sa de ikke visste var SPD var, ikke han som skrev posten.

Lenke til kommentar

Jeg griper alle sjangser jeg får til å snakke slemt om den Intel ansatte. Det var egentlig bare en fortsettelse av den tidligere posten min, men jeg quotet samtalen for å vise i hvilken relevanse det var.

Lenke til kommentar

Jeg griper alle sjangser jeg får til å snakke slemt om den Intel ansatte. Det var egentlig bare en fortsettelse av den tidligere posten min, men jeg quotet samtalen for å vise i hvilken relevanse det var.

Ah, jeg skjønte nå.

Men du bør bruke "de" eller "dem" istedenfor "du" når

du snakker om andre, i dette tilfellet Intel ansatte. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...