Christopher Skrevet 16. juni 2003 Del Skrevet 16. juni 2003 Hei Jeg har kun en inngang på min forsterker og jeg har to pc'er jeg vil ha koblet til sammtidig, sånn at hvis begge hører på musikk så kan man høre begge sangene samtidig. Den ene pc'en har kun lyden fra hovedkortet (asus a7m266), mens den andre pc'en har et audigy kort. jeg har kjøpt to slike: Forgreningsledning, 1xRCA hann til 2xRCA hunn (på clas ohlson). Jeg hører lyd fra begge pc'ene, men problemet mitt er at den pc'en med lyd fra hovedkortet blir svært dominerende, Hvis jeg justerer volumet så hjelper ikke det, fordi audigy kortet har en dominerende bass. Altså blir det masse kluss med denne metoden. Er det noen som har en grei løsning på problemet? Jeg vet det fungerer hvis jeg bruker: fra audigy pc til lyd-in på hovedkortet og lyd-ut til forsterkerern, men blir ikke lydkvaliteten råtten da? Lenke til kommentar
Jakob Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 GJør det motsatt, en kable til line-in på audigy kortet fra den ene pcen og line out til forsterkeren. skal bli bra lyd det (du må jo da huske på å sette på line in volum i mixeren) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå