Notatblokk Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hvis man tar bort personlighet, omstendigheter og alt det og kun sitter igjen med en kropp, så syns ikke JEG det er noe fint med skinnypack. Men jeg tror det er fordi at etter jeg begynte å trene og få mer kunnskap selv, så vet jeg forskjellen på en skinnypack og en sixpack (evt. en med litt høyere fettprosent og fremdeles bra mage ). Noe av det mest imponerende for meg med en bra kropp er jobben som ligger bak. Det er ingen med "perfekt" (hvordan man enn ser en perfekt kropp) som har fått den gratis! Det er mange, mange timer med hard jobbing og selvkontroll som ligger bak. Akkurat det er for meg minst like tiltrekkende som selve kroppen. Men, tror dessverre ikke mange 15 år gamle jenter har skaffet seg den kunnskapen enda Hvertfall hadde ikke jeg det da jeg var 15. Forsåvidt syntes jeg at kropp, uansett hvordan den så ut, var relativt uinteressant da jeg var 15-16. Har egentlig aldri vært sånn "ååå herreguuuuud se på han med sixpacken og de store armene på stranda"-type. Det var etter at jeg begynte å trene selv og innså arbeidet som ligger bak, at jeg lar meg IMPONERE av en godt trent kropp 3 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Beklager og jeg tråkker noen på tærne nå, men jeg har i mine tidligere innlegg utelukkende snakket om gutter. På jenter er utseendet av langt viktigere grad enn det er på gutter. Var på et gratis seminar i går, for å se en dude som har holdt på med sjekking i 20 år. En liten, beinete italiener med halvafro og rottelignende ansikt. På ca 40 år. De jentene jeg snakka med etterpå fortalte meg at det første de tenkte når han kom inn var "wtf", hva slags kar er dette? Han var stygg og det ga han en ulempe i starten. Takket være en god personlighet og mye kunnskap tok det dog ikke mange minuttene før jentene var sjarmert i senk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvis jeg kan formidle en ting er det at skinny gutter trekker mer på ungdomstiden (12-16), hvertfall i de kommunene jeg har vært. De sterke jeg kjenner har faktisk bare blitt utnytta av dette, jeg ville gjerne ha vært "Den" sterke. Prøver så godt jeg kan, men mitt problem er faktisk og gå opp i vekt xD. Uansett, hvis jeg skal sammenligne med de sterke guttene jeg kjenner, og meg. Da har jeg dragd langt fler jenter enn de, selvom det har tatt seg en pause etter flytting osv. Senere alder som 18 tror jeg styrke teller mye. Utover 20 årene er det vel personlighet som slår mest inn? hvertfall sånn jeg tenker. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvis jeg kan formidle en ting er det at skinny gutter trekker mer på ungdomstiden (12-16), hvertfall i de kommunene jeg har vært. De sterke jeg kjenner har faktisk bare blitt utnytta av dette, jeg ville gjerne ha vært "Den" sterke. Prøver så godt jeg kan, men mitt problem er faktisk og gå opp i vekt xD. Uansett, hvis jeg skal sammenligne med de sterke guttene jeg kjenner, og meg. Da har jeg dragd langt fler jenter enn de, selvom det har tatt seg en pause etter flytting osv. Senere alder som 18 tror jeg styrke teller mye. Utover 20 årene er det vel personlighet som slår mest inn? hvertfall sånn jeg tenker. Du har hjerne, og du klarer å bruke det. +1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hvis jeg kan formidle en ting er det at skinny gutter trekker mer på ungdomstiden (12-16), hvertfall i de kommunene jeg har vært. De sterke jeg kjenner har faktisk bare blitt utnytta av dette, jeg ville gjerne ha vært "Den" sterke. Prøver så godt jeg kan, men mitt problem er faktisk og gå opp i vekt xD. Uansett, hvis jeg skal sammenligne med de sterke guttene jeg kjenner, og meg. Da har jeg dragd langt fler jenter enn de, selvom det har tatt seg en pause etter flytting osv. Senere alder som 18 tror jeg styrke teller mye. Utover 20 årene er det vel personlighet som slår mest inn? hvertfall sånn jeg tenker. Du har hjerne, og du klarer å bruke det. +1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hvis jeg kan formidle en ting er det at skinny gutter trekker mer på ungdomstiden (12-16), hvertfall i de kommunene jeg har vært. De sterke jeg kjenner har faktisk bare blitt utnytta av dette, jeg ville gjerne ha vært "Den" sterke. Prøver så godt jeg kan, men mitt problem er faktisk og gå opp i vekt xD. Uansett, hvis jeg skal sammenligne med de sterke guttene jeg kjenner, og meg. Da har jeg dragd langt fler jenter enn de, selvom det har tatt seg en pause etter flytting osv. Senere alder som 18 tror jeg styrke teller mye. Utover 20 årene er det vel personlighet som slår mest inn? hvertfall sånn jeg tenker. samma her, jeg har problemer med å gå opp i vekt Lenke til kommentar
WASD Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Hvor tynne snakker vi her? Er det beinrangel, eller normalt slanke med en overvekt av naturmuskler (i mangel av bedre betegnelse). I så fall kan noen legge ut link til en av disse profilene, siden de tross alt ligger ute på nettet allerede. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Skinnygutter regner jeg med er beinrangler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Jeg ser ikke på meg som et beinrangel, en i klassen min er nesten bare bein. Jeg ser på meg som tynn, bare litt fett på magen. Lite muskler i armene, grunnet at min sykdom bryter litt av musklene mine ned. Det gjør det ekstra vanskelig for meg. Her er noen eksempler, beinrangel: Ps. Advarer mot sterke scener. http://www.abcnyheter.no/files/images/2007-39/modell150.jpg Feit: http://dinmat.aftenposten.no/var/ezwebin_site/storage/images/media/images/feit-mann-13.06.08/240283-1-nor-NO/Feit-mann-13.06.08.jpg Jeg er ikke i nærheten av noen av de, bare at min BMI er 17-18. Det vil si undervektig. Endret 23. juni 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Knife Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Nå kjører dere litt på vilspor. Skinny er som regel en gutt med lav fett og muskel prosent. Veier lite i forhold til høyden sin. Det er forskjellige kategorier innenfor skinnygruppen, vi har den personen som er kinny-fat. Lite muskler, men litt mer fett. Skinny er som regel gutta som har skinnypack. Det første eksempelet du ga ut var helt sikkert bare et offer for anorisa og bulimi, noe jeg ikke er etter. I alderen 13-16(18) er det pupbertet tiden. Vi ungdommer er veldig følsomme i denne tiden ovenfor utsende. Der du må være god-looking til å være akseptert blant jentene og gjenger. Mange gutter som driver på med mye sport og mye aktivitet og som får den legandariske "sixpacken" alle drømmer om. Mens jentene prøver nye dieter som skal gjøre ein ned i vekt. Mens andre gutter prøver å gå opp i vekt. Det som er problemet, og som jeg misliker veldig er at disse skinny-guttene får automatisk tanken "Wooow.. Godt trent". Men i realiteten så spiser de for lite til å dekke veksten sin. Mens vi andre gutter som prøver å opp i vekt og styrke pleier å få tanken at vi er små lubne. Så har vi alderen fra 20-30 der det handler mer om respekt og det sosiale. De fleste bryr seg godt om utsende, men den alderen er der personligheten slår til. Jeg vet egentlig veldig lite om denne alderen, fordi jeg simpeltalt ikke er så gammel. Så har vi alderen 30-... der jentene er ute etter gutta som har penger i lomma og er brunne på magan. (charter-feber) Endret 23. juni 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Nå kjører dere litt på vilspor. Skinny er som regel en gutt med lav fett og muskel prosent. Veier lite i forhold til høyden sin. Det er forskjellige kategorier innenfor skinnygruppen, vi har den personen som er kinny-fat. Lite muskler, men litt mer fett. Skinny er som regel gutta som har skinnypack. Det første eksempelet du ga ut var helt sikkert bare et offer for anorisa og bulimi, noe jeg ikke er etter. I alderen 13-16(18) er det pupbertet tiden. Vi ungdommer er veldig følsomme i denne tiden ovenfor utsende. Mange gutter som driver på med mye sport og mye aktivitet og som får den legandariske "sixpacken" alle drømmer om. Mens jentene prøver nye dieter som skal gjøre ein ned i vekt. Mens andre gutter prøver å gå opp i vekt. Det som er problemet, og som jeg misliker veldig er at disse skinny-guttene får automatisk tanken "Wooow.. Godt trent". Men i realiteten så spiser de for lite til å dekke veksten sin. Mens vi andre gutter som prøver å opp i vekt og styrke pleier å få tanken at vi er små lubne. Så har vi alderen fra 20-30 der det handler mer om respekt og det sosiale. De fleste bryr seg godt om utsende, men den alderen er der personligheten slår til. Jeg vet egentlig veldig lite om denne alderen, fordi jeg simpeltalt ikke er så gammel. Så har vi alderen 30-... der jentene er ute etter gutta som har penger i lomma og er brunne på magan. (charter-feber) Jeg står forsatt på mitt første svar. Kan legge inn at noen i 60-70 år som har penger, bryr seg bare om utseende og deilige jenter. samma her, jeg har problemer med å gå opp i vekt Kjipt ikke sant :/? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Er vel ikke noe vanskelig å gå opp i vekt? Bare å spise mer enn du gjør idag. Så vil jeg også tippe på at du TROR du spiser mye nå, men det gjør du ikke. Hvis jeg kan formidle en ting er det at skinny gutter trekker mer på ungdomstiden (12-16), hvertfall i de kommunene jeg har vært. De sterke jeg kjenner har faktisk bare blitt utnytta av dette, jeg ville gjerne ha vært "Den" sterke. Prøver så godt jeg kan, men mitt problem er faktisk og gå opp i vekt xD. Uansett, hvis jeg skal sammenligne med de sterke guttene jeg kjenner, og meg. Da har jeg dragd langt fler jenter enn de, selvom det har tatt seg en pause etter flytting osv. Senere alder som 18 tror jeg styrke teller mye. Utover 20 årene er det vel personlighet som slår mest inn? hvertfall sånn jeg tenker. Kan jeg spørre om på hvilken måte de sterke har blitt utnyttet på? De som vet de er sterke har vel bedre selvtilit og selvbilde enn de som klager over at de er tynne, noe som gjør det i seg selv vanskeligere å utnytte. Om du har draget på flere jenger avhenger av mange forskjellige faktorer, det kan da være at du ser bedre ut enn dem? Hvorfor teller styrke i alderen 18, når hele mennskearten er basert på grunnprinsippet "The Strongest shall survive". Faktum er at styrke, både fysisk og pysisk har alltid drevet oss mennesket videre. Gjennom tidene er det de sterkeste som har hatt bedre sjangs for overlevese, noe som har endret seg betraktelig nå til dags.. Dessverre. Endret 23. juni 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Er vel ikke noe vanskelig å gå opp i vekt? Bare å spise mer enn du gjør idag. Så vil jeg også tippe på at du TROR du spiser mye nå, men det gjør du ikke. Hvis jeg kan formidle en ting er det at skinny gutter trekker mer på ungdomstiden (12-16), hvertfall i de kommunene jeg har vært. De sterke jeg kjenner har faktisk bare blitt utnytta av dette, jeg ville gjerne ha vært "Den" sterke. Prøver så godt jeg kan, men mitt problem er faktisk og gå opp i vekt xD. Uansett, hvis jeg skal sammenligne med de sterke guttene jeg kjenner, og meg. Da har jeg dragd langt fler jenter enn de, selvom det har tatt seg en pause etter flytting osv. Senere alder som 18 tror jeg styrke teller mye. Utover 20 årene er det vel personlighet som slår mest inn? hvertfall sånn jeg tenker. Kan jeg spørre om på hvilken måte de sterke har blitt utnyttet på? De som vet de er sterke har vel bedre selvtilit og selvbilde enn de som klager over at de er tynne, noe som gjør det i seg selv vanskeligere å utnytte. Om du har draget på flere jenger avhenger av mange forskjellige faktorer, det kan da være at du ser bedre ut enn dem? Hvorfor teller styrke i alderen 18, når hele mennskearten er basert på grunnprinsippet "The Strongest shall survive". Faktum er at styrke, både fysisk og pysisk har alltid drevet oss mennesket videre i revolusjonen. Gjennom tidene er det de sterkeste som har hatt bedre sjangs for overlevese, noe som har endret seg betraktelig nå til dags.. Dessverre. Hvorfor de sterke, som hvertfall jeg kjenner blir utnyttet, er at jentene faker liksom en liten forelskelse på de. Sånn at de skal f.eks skremme vekk en annen i klassen som de flørter med, på tull. Hvis du skjønner. Også har vi jo den der, vis litt kløft så bærer jeg ting for deg greien, skjer stadig på min skole hvertfall. Det er som oftest de sterke og store som blir utnyttet sånn. Det med i alderen 18 år er jo det at jentene ser litt mer på styrke for beskyttelse på klubber og tenner på muskler. Mange jenter der og da ser ikke etter "The One" der og da. Derfor kan utseende, hvertfall styrke spille en god rolle der. i 20 årene antar jeg at folk blir moden nok til å lete etter sin soulmate. Jeg vil gjerne understreke at det finnes masse unntak, men sånn ser hvertfall jeg det på saken. Skjønner godt hvis dere er uenige. Siden jeg er relativt ung kan det godt være at jeg ikke har peiling, isåfall bare bank det inn i hodet mitt. Edit: Det med å gå opp i vekt, er at jeg faktisk ikke spiser mye. Og jeg blir fort mett, vanskelig og spise mer når man allerede er mett. Og når jeg vil trene i samme slengen ender det jo bare opp med at jeg står på den vekten jeg er i. (Med tanke på kardio.) Jeg har fått meg opp et kilo nå, og jeg skal ikke være undervektig lenger, det er et mål for meg nå. Endret 23. juni 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Knife Skrevet 23. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2010 Vi begge er unge og vi begge kan bome brått. Vi deler hverandres sine synspunkter så hvis en på 30 år kommer her og sier at vi er feil, så er det hans synspunkt og ikke vårt. Det at de store gutta blir utnyttet blir feil å si. Ja, jeg ser på meg som stor og ja jeg har blitt utnyttet. Men like mange tynne gutter som jeg kjenner har også blitt utnyttet. Der jeg også må si at jeg har utnyttet en god del jenter på min vei også. Så det er helt forskjellig på hvem som blir utnyttet. Og å si at kun store gutter blir utnyttet blir å basere fakta på ingenting. Vi deler egentlig ganske likt synspunkt, litt uklart på styrke og utsende. Men vi avslutter her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Vi begge er unge og vi begge kan bome brått. Vi deler hverandres sine synspunkter så hvis en på 30 år kommer her og sier at vi er feil, så er det hans synspunkt og ikke vårt. Det at de store gutta blir utnyttet blir feil å si. Ja, jeg ser på meg som stor og ja jeg har blitt utnyttet. Men like mange tynne gutter som jeg kjenner har også blitt utnyttet. Der jeg også må si at jeg har utnyttet en god del jenter på min vei også. Så det er helt forskjellig på hvem som blir utnyttet. Og å si at kun store gutter blir utnyttet blir å basere fakta på ingenting. Vi deler egentlig ganske likt synspunkt, litt uklart på styrke og utsende. Men vi avslutter her. Greit at vi avslutter, men en ting jeg vil absolutt understreke er at jeg mener ikke at det er bare sterke som blir utnyttet. Jeg blir også utnyttet, jeg bare mener at det skjer litt mer av de store, hvertfall sånn jeg ser det. Edit: I senere alder forsvinner dette helt. Endret 23. juni 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hvorfor lar du folk utnytte deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Du merker det som oftest etterpå. Jeg gjør jo ikke ting når jeg vet at jeg blir utnytta, sier vel seg sjøl Der følelsene spretter inn, og du finner ut at du har blitt lurt etterpå. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg er overhodet ikke interessert i skinny gutter selv. Jeg liker menn som kan beskytte meg og få meg til å føle meg feminin. Dessuten er ikke six pack så veldig viktig for meg. Det finnes heller andre ting jeg ser mer på. Jeg er veldig glad i flotte, sterke armer for eksempel. Så lenge han holder seg sånn noenlunde i form er det ikke så fryktelig viktig. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Skinnypack er direkte stygt, barna i Afrika har det -_- Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg har hørt at du aldri kan dra alle jenter under samme kam. Noen liker mage, noen liker muskler og noen liker casual. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå