Knife Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Det er bare noe jeg synes er litt morsomt. Så ja, jeg var innpå biip.no hin dagen (jeg har ikke biip bruker engang). Etter jeg fant ein het chick så leitet jeg videre, så fant jeg en gutt.. med DEN magen.. Da mener jeg, de tynne armene, det flate brystet og en liten synlig skinnypack. Fyren var 16 år og så veldig fornøyd ut av kroppen, hadde bøttevis med bilder av magen. Jaja, hvem hadde ikke vært fornøyd med en slik kropp i dette samfunnet? Der mye billig dritt mat dominerer kostholdet vårt. Etter å ha klikket litt rundt på bildene(nooh.. im noth gay) og kommet til hovedbildet så fant jeg et par morsome komentarer. Det var vel bøttevis med komentarer fra jentene "ohh.. seexy", "deiilig", "digg", kjekk og et par tusen <333 og noen som skrev "duu er så godt trent!". Det er et par ting som skjedde i det hodet mitt.. Og fikk spørsmålet, VIRKELIG? Hva faen. Jeg mener, den skinny fyren med et par ruter på magen og får bøttevis med komentarer fra jentene om at han er godt trent. Det var faktisk et par andre gutter som komenterte med det samme, "godt trent". De hadde også noen kjekke profiler med mange bilder av magen og sånt. Men faktum er at de var skinny til beinet, og en fyr som meg som har kjøtt til beina og et litte fettstykke på magen blir virkelig satt ut. Egentlig så er jeg storfornøyd med magen min, den er stor, rund, hard med et par ruter på.. Jenter kan da ikke få bedre Er det virkelig det jenter vil ha? De folkene er nødvendigvis ikke godt trent i det heletatt, spiser bare for lite og tror de får bedre mage av å ta et par hundre situps om dagen. Endret 12. juni 2010 av Pijus 8 Lenke til kommentar
nnys Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Tja... hva skal man si. Det er i hvert fall ikke noe fint med sixpack når man er skinny. Du har jo dessuten disse jentene som er sammen med syltynne gutter. Smaken er som baken. Hva er det du vil med denne tråden? Om jentene liker det de så, er vel det irrelevant for deg da du er fornøyd med din egen kropp...? Do not worry, de fleste jenter liker brede skuldre og armer på gutter hvis man er trent. Lenke til kommentar
Populært innlegg different Skrevet 12. juni 2010 Populært innlegg Del Skrevet 12. juni 2010 Er det virkelig det jenter vil ha? Jenter vil ha en mann med en fin personlighet, en som vet hva han gjør både i sengen og utenfor. Om han har den perfekte kropp så er det en fin bonus, om ikke så er det ikke viktig. Six-pack betyr ingenting om to personer finner tonen, men det skjønner man når man blir eldre og begynner å bry seg mindre om fjortiss-nettsider der gutter har en skinnypack som avatar. 12 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Utseende og kropp har faktisk overraskende lite å si. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg vil bare diskutere.. Like dårlig på jentene også, må jo ha puppene så langt opp på kamara som mulig.. Er det rart at jeg går med stå pikk i buksen 24/7? /ironi (må markere det på nettet skjønner dere) Så så jeg også litt på topplisten av guttene på biip.no, mange av de som hadde magen som hovedbilde og en skinny liten en. Eller er det bare jeg som oppfører meg litt eldre i hodet til å skjønne at det er GALT. GALT... Utseende og kropp har faktisk overraskende lite å si. Å.. sier du det? Så det hadde ikke spilt om damen din var en dundre på 100 kilo og hadde fult med vorter i ansiktet? Å joda.. Det gjør det. Jeg vil holde meg til at utsende spiller mest på førsteinntrykket av person (hvem vil bli kjent med en person som ser ut som.. *finn på ord selv. Mens i det lange løp er det personligheten som gjelder. Lenke til kommentar
nnys Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Utseende og kropp har faktisk overraskende lite å si. Når det gjelder å etablere forhold, følelser og slike ting, så er det er ikke det så viktig, nei, men utseende og kropp er ikke likegyldig hvis man f.eks skal ha FF, ons etc, for å si det slik. 1 Lenke til kommentar
Henning- Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Det er bare å være sjalu på oss som har 6pack. Jeg er tynn. 21 år, men en grei 6pack. Sånn er det bare. De feite får få damer, mens de som er tynne, maskuline, høye (1.90 sjæl) får de damene de stort sett vil. Realize it. Edit: Gode til og snakke for seg teller jo en del Men kanskje selvtilliten kommer fra det ovenfor? Det tror iallefall jeg. Mye blir jeg mobbet, men jeg gliser bare like mye som så ofte jeg får kommentarer om hvor tynn jeg er, fordi jeg får meg noe minst like mye som antall ganger noen sier noe om meg. Endret 12. juni 2010 av Henning- Lenke til kommentar
0usty Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Personlig så syns jeg gutter som faktisk er trent å har muskler er mye finere enn hva du beskriver. Syns også man burde ha litt biceps og triceps, faktisk så legger jeg mer merke til om en gutt har fine armer enn om han har six-pack Lenke til kommentar
Knife Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Det er bare å være sjalu på oss som har 6pack. Jeg er tynn. 21 år, men en grei 6pack. Sånn er det bare. De feite får få damer, mens de som er tynne, maskuline, høye (1.90 sjæl) får de damene de stort sett vil. Realize it. maskuline in my ass. Du har ikke så mye mann å vise når du veier 50kg som gutt. Realize THAT. Jeg er sjalu. Uansett så vil jeg med sikkert å vist si med min breide form ha bedre sjangs på jenter (som liker fjeset mitt seff) enn gutter som er tynne med skuldrene langt opp mot tryne. Endret 12. juni 2010 av Pijus Lenke til kommentar
nnys Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Personlig så syns jeg gutter som faktisk er trent å har muskler er mye finere enn hva du beskriver. Syns også man burde ha litt biceps og triceps, faktisk så legger jeg mer merke til om en gutt har fine armer enn om han har six-pack Jeg og. Sheeeshh... utseendet skaper kontakten, men personligheten/det indre som avgjør fortsettelsen. Endret 7. juli 2010 av ~Angelica 5 Lenke til kommentar
Knife Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Personlig så syns jeg gutter som faktisk er trent å har muskler er mye finere enn hva du beskriver. Syns også man burde ha litt biceps og triceps, faktisk så legger jeg mer merke til om en gutt har fine armer enn om han har six-pack Jeg og. Sheeeshh... utseendet skaper kontakten, men personligheten/det indre som avgjør fortsettelsen. Kloke ord fra en klok person Endret 13. juni 2010 av Pijus Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Utseende og kropp har faktisk overraskende lite å si. Fine jenter er sammen med fine gutter, stygge med stygge, lave med lave osv. Hadde forelesning om eit relatert tema her om dagen. Tullprat å sei at jenter ikkje er opptatt av utseende på gutter og omvendt. Personlegheit har mindre å sei. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Six pack på folk under 100kg er femi. 6 Lenke til kommentar
Niern Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Til trådstarter. Få unna underhudsfettet ditt og last opp ett bilde på biip. Husk å nevn at du er singel også. Da skal du få se Men så er jo vi normale mennesker er vi ikke? (Vi som trener seriøst) Har faktisk aldri sett en godt trent person gjøre dette, bortsett fra ett par bolere som er cocky og ikke vet bedre.. Faktisk så har jeg tenkt tanken bare for å eksperimentere, men så har jeg kjæreste og samtidig ikke samvittighet til å gjøre noe så dumt med meg selv:) Er vanvittig old fashion jeg, så dette biip/deiligst.no passer ikke meg. Liker det naturlige og ekte med livet. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Utseende og kropp har faktisk overraskende lite å si. Å.. sier du det? Så det hadde ikke spilt om damen din var en dundre på 100 kilo og hadde fult med vorter i ansiktet? Å joda.. Det gjør det. Det er andre veien det ikke har noe å si. Damer bryr seg ikke noe om hvordan du ser ut. "Personlighet" har alt å si. ALT. Utssende har ingenting å si. INGENTING. Slutt å være så overfladiske. Se i dybden. 1 Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Utseende og kropp har faktisk overraskende lite å si. Å.. sier du det? Så det hadde ikke spilt om damen din var en dundre på 100 kilo og hadde fult med vorter i ansiktet? Å joda.. Det gjør det. Det er andre veien det ikke har noe å si. Damer bryr seg ikke noe om hvordan du ser ut. "Personlighet" har alt å si. ALT. Utssende har ingenting å si. INGENTING. Slutt å være så overfladiske. Se i dybden. Du må gjerne kome med kjelder på den påstanden, statistikk sei det stikk motsatte. Utseende, pengar og ansenitet er det som teller. 3 Lenke til kommentar
Kubjelle Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Utseende og kropp har faktisk overraskende lite å si. Fine jenter er sammen med fine gutter, stygge med stygge, lave med lave osv. Hadde forelesning om eit relatert tema her om dagen. Tullprat å sei at jenter ikkje er opptatt av utseende på gutter og omvendt. Personlegheit har mindre å sei. Hva betyr det at personlighet har mindre å si? At det ikke er like viktig som utseende? Jeg vil si at begge ting er viktig. Men personlighet og utstråling er mye viktigere enn utseende. Hvem tror du drar mest damer? En Brad Pitt-kloning som er supersjenert og ikke tør å si et kløyva ord. Eller. En fyr med gjennomsnittlig utseende som oser av selvtillit, karisma, humor osv Jeg ser det gang på gang, det er ikke nødvendigvis de kjekkeste guttene som drar mest damer. Personlighet > utseende. Har du begge deler har du selvfølgelig et stort konkurransefortrinn. Det er ingen tvil om at utseende er viktig, men at utseende overgår personlighet er helt feil. Dette gjelder iallefall for menn, med kvinner har utseende mye mer å si. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Personligheten gjør deg pen. Men vil fortsatt stå med at utsende teller mest når du skal bli kjent med personen, aka det Angelica skrev. Til trådstarter. Få unna underhudsfettet ditt og last opp ett bilde på biip. Husk å nevn at du er singel også. Da skal du få se Men så er jo vi normale mennesker er vi ikke? (Vi som trener seriøst) Har faktisk aldri sett en godt trent person gjøre dette, bortsett fra ett par bolere som er cocky og ikke vet bedre.. Faktisk så har jeg tenkt tanken bare for å eksperimentere, men så har jeg kjæreste og samtidig ikke samvittighet til å gjøre noe så dumt med meg selv:) Er vanvittig old fashion jeg, så dette biip/deiligst.no passer ikke meg. Liker det naturlige og ekte med livet. Det hadde vært gøy å prøve ut Men hadde nok ikke hatt samvittighet til å gjøre det, blir bare for fjortis for meg. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Utseende og kropp har faktisk overraskende lite å si. Fine jenter er sammen med fine gutter, stygge med stygge, lave med lave osv. Hadde forelesning om eit relatert tema her om dagen. Tullprat å sei at jenter ikkje er opptatt av utseende på gutter og omvendt. Personlegheit har mindre å sei. Hva betyr det at personlighet har mindre å si? At det ikke er like viktig som utseende? Jeg vil si at begge ting er viktig. Men personlighet og utstråling er mye viktigere enn utseende. Hvem tror du drar mest damer? En Brad Pitt-kloning som er supersjenert og ikke tør å si et kløyva ord. Eller. En fyr med gjennomsnittlig utseende som oser av selvtillit, karisma, humor osv Jeg ser det gang på gang, det er ikke nødvendigvis de kjekkeste guttene som drar mest damer. Personlighet > utseende. Har du begge deler har du selvfølgelig et stort konkurransefortrinn. Det er ingen tvil om at utseende er viktig, men at utseende overgår personlighet er helt feil. Dette gjelder iallefall for menn, med kvinner har utseende mye mer å si. I ein nattklubb kan du vinne mykje på ei expressiv personlegheit, men mtp. langvarige forhold vil du, statistisk sett, ende opp med ein partner som er omtrentlig like fysisk attraktiv og av same høgd, ansenitet og rikdomsnivå. Når eg snakkar om personlegheit tenkjer eg forøvrig ikkje på kor flink du er å sjekke damer , men på kva personlegheitstrekk du besitter og viser i kvardagen. Endret 13. juni 2010 av HValder 1 Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) I ein nattklubb kan du vinne mykje på ei expressiv personlegheit, men mtp. langvarige forhold vil du, statistisk sett, ende opp med ein partner som er omtrentlig like fysisk attraktiv og av same høgd, ansenitet og rikdomsnivå. Når eg snakkar om personlegheit tenkjer eg forøvrig ikkje på kor flink du er å sjekke damer , men på kva personlegheitstrekk du besitter og viser i kvardagen. Kilde ? Greit nok, det med inntekt skal jeg si meg enig med men det andre strider mot det jeg har sett i løpet av mine år på denne jord så langt. De som tror utseende er alt: Stakkars dere. Endret 13. juni 2010 av Vizla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå