Mr Pepe Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Hallais! Idag da jeg våkna så skulle jeg ta bilde, men bildet var helt dårlig osv Så snur jeg mobilen og ser at linsa ( deksel linsa ) er knust. Jeg har aldri mista mobilen i gølvet + jeg har zagg invisible shield full body på den og bruker skinn etuien som følgte med Men så har jeg noe krav på erstattnign ? Er vel min feil, jeg tror den knuste da den var i lomma mi med etuien på... Skikkelig kjipt, men isåfall vet noen hvor jeg kan levere den for reparasjon i oslo ? Eller hvordan skal jeg gå fra, telefonen ble kjøpt på komplett for ca 3-4 måneder siden Takk på forhånd Endret 12. juni 2010 av m4sta Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Dessverre så tåler ikke telefonene å ligge i en bukselomme,slik at må betale for reparasjonen avdin egen lomme. Dette er ikke noe som gårpå reklamasjon. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Dessverre så tåler ikke telefonene å ligge i en bukselomme,slik at må betale for reparasjonen avdin egen lomme. Dette er ikke noe som gårpå reklamasjon. JA , leste idiotiske betinngelsene til HTC nå. Herregud så tragisk Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 JA , leste idiotiske betinngelsene til HTC nå. Herregud så tragisk Kan du finne en produsent som ville ha reparert dette på garanti? Hva er idiotisk egentlig? Du ødelegger. Du betaler. Det er ikke HTC sin feil at du har knust den. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 JA , leste idiotiske betinngelsene til HTC nå. Herregud så tragisk Kan du finne en produsent som ville ha reparert dette på garanti? Hva er idiotisk egentlig? Du ødelegger. Du betaler. Det er ikke HTC sin feil at du har knust den. Nei, men når den linsa er ekstremt tynn og + den stikker ut av mobilen så burde forvente at mange folk klarer å knuse den. De kunne vel lagt med en replacement ellerno , bit plastikk/glass koser ikke allverden. Jada moralfag Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 De kunne vel lagt med en replacement ellerno , bit plastikk/glass koser ikke allverden. Selve delen koster nok ikke så mye (selv om god optisk kvalitet koster mer enn mange tror). Men det som koster, er arbeidet med å bytte dette glasset. Det kan også være, at man av konstruksjonsmessige grunner, må bytte hele den optiske enheten. Det blir enda mer kostbart. Jeg vil ikke legge meg opp i om dette burde gå på garanti eller ikke, men bare informere om at kostnadene ved reparasjoner er stort sett mye dyrere enn det man tror. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Kjøpte glasset på ebay for 30 kr og bytte selv Eneste som trengtes å gjøre var å knuse det helt ut og sette det nye inn. Man trenger absolutt ikke å åpne noe som helst og man mister ikke garantien ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå