Nicostro Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 vurderer nå å kjøpe meg ny gaming pc har sett litt rundt forbi å har samlet meg til dette oppsettet: rundt under 10 000 kr Cooler Master CM 690 II Advanced Sort Corsair HX 750W PSU Western Digital Caviar SE16 500GB SATA2 ASUS P7P55D, P55, Socket-1156 Sapphire Radeon HD 5770 1GB GDDR5 AMD Phenom II X4 965 Black Edition Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9 noen tips ? passer alt? kan ikke så alt for mye , første pcen jeg bygger selv. mvh Nico Lenke til kommentar
Kaaz Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hovedkortet er til intelprosessorer. Bytt hovedkort eller sett inn en Intel core i5-750, i7-920 eller i7-930. Ellers er det bra deler. Kabinettet liker jeg veldig godt, og PSU-en er veldig bra. Grafikkortet gir mye futt for pengene. Hovedkortet er også veldig bra, men det støtter ikke sata 6 og usb 3 uten ekspansjonskort. Det er litt sent på kvelden for meg nå, men forhåpentligvis kan noen andre anbefale deg et AMD-hovedkort som passer prosessoren du har valgt. Hvis du skal kjøre intelprosessor tror jeg nok det finnes flere hovedkort som støtter sata 6 og usb 3 uten å være veldig mye dyrere. Eller du kan skaffe deg et ekspansjonskort hvis du får behov for det senere (aner ikke hva det koster). 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) hk og cpu er ikke kompatibel med hverandre. du må bytte cpu til 1156 socket feks i5 750 ELLER bytte hk til et med am3 socket ah... litt sein Endret 12. juni 2010 av Mumriken Lenke til kommentar
Nicostro Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Hovedkortet er til intelprosessorer. Bytt hovedkort eller sett inn en Intel core i5-750, i7-920 eller i7-930. Ellers er det bra deler. Kabinettet liker jeg veldig godt, og PSU-en er veldig bra. Grafikkortet gir mye futt for pengene. Hovedkortet er også veldig bra, men det støtter ikke sata 6 og usb 3 uten ekspansjonskort. Det er litt sent på kvelden for meg nå, men forhåpentligvis kan noen andre anbefale deg et AMD-hovedkort som passer prosessoren du har valgt. Hvis du skal kjøre intelprosessor tror jeg nok det finnes flere hovedkort som støtter sata 6 og usb 3 uten å være veldig mye dyrere. Eller du kan skaffe deg et ekspansjonskort hvis du får behov for det senere (aner ikke hva det koster). takk for svar ! ja vurderer å bytte Hovedkort da. noen som har noe bra der ? vill kjøre denne prosessoren tror jeg etter bare positivt å høre om denne. Lenke til kommentar
Bearclaw Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Kjør på med Asus M4A89GTD PRO/USB3 =D Lenke til kommentar
Nicostro Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Kjør på med Asus M4A89GTD PRO/USB3 =D takk for svar er denne noe bra da? . er det skjermkort på hk ? :S andre forslag? (som passer til denne prossesoren som er valgt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå