Smestad Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ødelagt et tak på en fest med 10x10 dimeter ca på hullet i taket med gipsplater noen peiling på hvor mye det vil koste og fikse det? Har nettopp skjedd og har drukket litt når jeg skriver dette så sorry hvis det er noen skrive feil. men trenger ca pris fort... siden det er ødelagt og jeg er i problemer.... Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Slik kan du fikse gips. Men må si jeg er litt nysgjerrig på hvordan dere fikk til det. Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg danset og slo henna i taket og plutselig igjennom... tok i litt for hardt men merka ikke noe siden jeg har drukket... en til slo et lite hull i taket 4x4cm men jeg er fucked a morra mi og morra til han vi var hos. men jeg kommer til å ta alt ansvar for det jeg gjorde da. Hørte på we are no americans når jeg gjorde det... Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Det hullet jeg laget er ca på størrelse på den filmen du viste, men lite gran mindre. Har du noen ca pris på hva en snekker vil ta for å fikse det? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Det hullet jeg laget er ca på størrelse på den filmen du viste, men lite gran mindre. Har du noen ca pris på hva en snekker vil ta for å fikse det? Du må ha inn en maler og ikke en snekker. Det kan uansett koste litt da det fort kan hende at hele taket må males. Vet ikke hva en timespris er på en maler, men regner vel med 500kr ink. moms. Vil tippe det kommer på mellom 1000-2000 kr. Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Her er bilder av hullene, ble 2 hull et stort og et lite. Noen tips på hva jeg burde gjøre? burde jeg gjøre som de tipsene over sier? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Her er bilder av hullene, ble 2 hull et stort og et lite. Noen tips på hva jeg burde gjøre? burde jeg gjøre som de tipsene over sier? Det minste ser nesten ut som det bare kan sparkles, slipes og males, men det største blir det verre med. Hvis du ikke har fikset slike ting som dette før kan du fort lage deg større problemer hvis du prøver. Jeg hadde ringt eller sendt en mail til ett malerfirma og spurt hva de skulle hatt for å fikse disse. Ser ikke ut som altfor mye jobb. Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Ok, den er grei tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ok, den er grei tusen takk for hjelpen Du er en ordentlig luring du Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Ok, den er grei tusen takk for hjelpen Du er en ordentlig luring du Mitt anbud.no Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 hehe you know me Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Det greieste blir å strimle hullene, det er en rull med papir(perforert strimmel) som man får kjøpt i en malerforetning. Man tar å sparkler rundt hullet, legger på strimmelen, presser den hardt ned, lar det trørke. Sparkler over en gang for å jevne det ut, lar det tørke og sparkler engang til. Så sliper man det, flekkmaler over også maler man hele taket en gang Problemet er at du muligens har slått hull igjennom hele skiten, da bør man få skrudd fast en gipsbit så hullet ikke blir så stort. Endret 20. juni 2010 av ZoDz Lenke til kommentar
Smestad Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Ja, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå