phpnuke Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hei. Jeg er på utkikk etter en ny telefon. Ser at det er kommet MYE nytt, siden jeg sist kjøpte telefon. Hadde en Sony Ericsson W995, og hva slags kriterier jeg har er ikke godt å si. Men noe bør man ha for å finne den rette. iPhone er utelukket, siden jeg allerede har en. Etter å ha sett litt vurderer jeg faktisk Sony Ericsson mest. Tidligere hatt HTC Diamond, og syntes ikke den var spesielt god, med tanke på at den var treg, og at man måtte bruke den pennen hele tiden. Det jeg mest er ute etter er god telefon som har et fungerende kamera, godt å bruke, dvs. ikke noe kluring som man trenger en penn for, ellers en god telefon. Hehe. Er det noen som kan gi meg noe pekepinn på telefoner som er gode, samt folk kjøper. Rett meg hvis jeg er ukorrekt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg hadde en HTC Desire, men synes den ble for stor å drasse på. HTC Wildfire derimot, kjører samme OS og har dermed samme funksjonalitet men har bedre batteritid og er midre og lettere. Mulig det blir en slik på meg hvertfall. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Ikke så helt enkelt å si hva som vil passe for deg, men hva med en Sony Ericsson X10 Mini? Den er liten og nett, trenger ingen penn, og jeg tipper at den forholdsvis beskjedne skjermstørrelsen ikke vil være noe problem for deg. Her har du en test: http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_xperia_x10_mini/76519 Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Ikke så helt enkelt å si hva som vil passe for deg, men hva med en Sony Ericsson X10 Mini? Den er liten og nett, trenger ingen penn, og jeg tipper at den forholdsvis beskjedne skjermstørrelsen ikke vil være noe problem for deg. Her har du en test: http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_xperia_x10_mini/76519 Hehe, ja..Tok en titt i dag tidlig på noen telefoner, og det ble visst den der. Bestilte den på et ab. som jeg ikke bruker så mye, til 500,- så får jeg heller ta å vente litt med å kjøpe en dyrere og specs. tlf senere på det andre ab. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå