NoNamesLeft Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Bestilte meg akkurat en Goldtop fra finn, og lurer på om det er noen store farer i å få denne sendt i posten? Ser at de ikke betaler mer enn 10k i erstatning (betalte 15 for gitaren) Men er det stor sjangse for at den blir ødelagt? Endret 12. juni 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 jeg sendte en gitar fra Halden i Østfold til Kr.sand, jeg pakket den inn kjempe bra og teipet igjen esken sånn at den lå helt perfekt i esken. Det går nok bra Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 De som sender gitarer pleier å pakke med tanke på røff behandling. Jeg har selv vært bort i slik pakking, med instruksjon, og det var ikke måte på hvor gjennomført det skulle være. Så lenge avsenderen gjør det skikkelig, så burde det gå fint. Hvis ikke kan det bli langt verre. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Han som skal sende den jobber med gitar så jeg rekner med at han vet hvordan han skal gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå