Gå til innhold

Uventet morsom serie: Blue Mountain State

Anbefalte innlegg

Jeg satt og kjeda meg foran tv´n her, ingenting bra å se på. Så begynner et program på MTV som heter Blue Mountain State.

Jeg er vanskelig å tilfredsstille humoristisk, og favorittseriene mine er The Office og Curb Your Enthusiasm, og nå som begge har pause, var det herlig å oppdage en ny vanvittig morsom serie.

Er det noen ser på Blue Mountain State her? Jeg holdte på å dette ut av stolen i latter etter den første episoden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så ferdig serien for omtrent 2-3 uker siden, og jeg må bare si; DET VAR VERDT DET!

Så alle episodene på én kveld, og det blir nok en god del flere gjensyn med gutta på BMS i fremtiden før S02 kommer! Det skal være sikkert!

Allerede fått hele kompisgjengen min til å sett gjennom alle episodene, og alle elsker det.

Anbefales på det sterkeste for de som vil ha en god latter :!:

Lenke til kommentar

Jeg holdt ut ca en tredel av første episode. Den er bra for de som liker American Pie og dårlig for de som liker humor. :p

Huff, så det jeg egentlig trodde var humoren min, var egentlig en sult og forkjærlighet for pai altså?

Det er ikke det han sier. Han sier bare at humoren din er dårlig.

Lenke til kommentar

Jeg holdt ut ca en tredel av første episode. Den er bra for de som liker American Pie og dårlig for de som liker humor. :p

Huff, så det jeg egentlig trodde var humoren min, var egentlig en sult og forkjærlighet for pai altså?

Det er ikke det han sier. Han sier bare at humoren din er dårlig.

Men jeg ler jo i beste velgående. Alt tyder på at humoren min er frisk.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
Gjest Slettet+987123897

Har nå sett alle episodene. Skulle egentlig spare sesong to til bussen imorgen, men bare måtte se det :(

Serien foregår på Blue Mountain State College. Sesong 1 starter med at Alex Moran, en talent innen amerikansk fotball begynner på colleget. Posisjonen er quarterback hvor han er 2. valg. Dette passer han utmerket da han egentlig ikke er interessert i å prestere noe som helst på banen. Han er egentlig bare interessert i å feste og ha sex med de utallige pene jentene på skolen.

Alex deler rom med sin bestekamerat Sammy som ikke har talent i noe spesielt, med unntak av å komme seg ut av diverse kniper. Han er like glad i å feste som Alex og sammen tilbringer de mer tid fulle en edru.

Chad er stortalent innen amerikansk fotball og er kaptein på laget. Han er dum som et brød, og halvparten så sosial intelligent som Dwight fra the office ... på en god dag.

Dersom du har lyst å se en serie med digge jenter som handler om sex, alkohol og festing er det verdt å se på. Det er avslappende å ta seg fri fra verden i 20 minutter og se en episode med lettbeint humor. Anbefales!

http://www.youtube.com/watch?v=2E8jd8cAFLk

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar

Har sett et par episoder, den er morsom nok, men ikke noe man ikke har sett før. Ikke veldig intelligent humor, mye av det samme som du ser i bla. American Pie filmene. Typisk High school/college humor.

Men ble helt klart positivt overrasket, med tanke på at serien sendes på en lavbudsjetts kabel-tv kanal.

Fint å se på om du kjeder deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...