Keiseren av Grønland Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg satt og kjeda meg foran tv´n her, ingenting bra å se på. Så begynner et program på MTV som heter Blue Mountain State. Jeg er vanskelig å tilfredsstille humoristisk, og favorittseriene mine er The Office og Curb Your Enthusiasm, og nå som begge har pause, var det herlig å oppdage en ny vanvittig morsom serie. Er det noen ser på Blue Mountain State her? Jeg holdte på å dette ut av stolen i latter etter den første episoden. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg må si meg enig. Ble overrasket over hvor underholdende denne serien var, spesielt med tanke på at den går på MTV. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Er den verdt å se mer av? Jeg så bare en episode, men er den like bra utover resten av serien, vil jeg se alt. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Har bare sett to episoder, men synes nå de var morsomme begge to. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg holdt ut ca en tredel av første episode. Den er bra for de som liker American Pie og dårlig for de som liker humor. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg holdt ut ca en tredel av første episode. Den er bra for de som liker American Pie og dårlig for de som liker humor. Huff, så det jeg egentlig trodde var humoren min, var egentlig en sult og forkjærlighet for pai altså? 1 Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Så ferdig serien for omtrent 2-3 uker siden, og jeg må bare si; DET VAR VERDT DET! Så alle episodene på én kveld, og det blir nok en god del flere gjensyn med gutta på BMS i fremtiden før S02 kommer! Det skal være sikkert! Allerede fått hele kompisgjengen min til å sett gjennom alle episodene, og alle elsker det. Anbefales på det sterkeste for de som vil ha en god latter :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg holdt ut ca en tredel av første episode. Den er bra for de som liker American Pie og dårlig for de som liker humor. Huff, så det jeg egentlig trodde var humoren min, var egentlig en sult og forkjærlighet for pai altså? Det er ikke det han sier. Han sier bare at humoren din er dårlig. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Liker ikke American Pie filmene, men synes Blue Mountain State var knallbra...... 2 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg holdt ut ca en tredel av første episode. Den er bra for de som liker American Pie og dårlig for de som liker humor. Huff, så det jeg egentlig trodde var humoren min, var egentlig en sult og forkjærlighet for pai altså? Det er ikke det han sier. Han sier bare at humoren din er dårlig. Men jeg ler jo i beste velgående. Alt tyder på at humoren min er frisk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Så burde du av alle personer (ref. syting og klaging igjen og igjen i tråder om andre serier) vite at smak er subjektivt. Forøvrig er det mange som ler som slett ikke blir regnet som noe som helst frisk.... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Så burde du av alle personer (ref. syting og klaging igjen og igjen i tråder om andre serier) vite at smak er subjektivt. Forøvrig er det mange som ler som slett ikke blir regnet som noe som helst frisk.... Jeg synes du syter og klager nå jeg. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Eg? Eneste eg har gjort er å skrive sannheter. Endret 15. juni 2010 av Jotun Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Eg? Eneste eg har gjort er å skrive sannheter. Jeg også. 1 Lenke til kommentar
Argument Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Synes denne serien fortjener en liten bump Jeg har sett noen serier, men jeg synes denne er av de beste! Flere som følger med? Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har sett, og ser fortsatt utrolig mye serier, og jeg digger BMS! Synes den er kjempelett å se på og veldig underholdende. Skal dog sies at jeg ser på den når jeg er trøtt eller ikke har energi i hodet til å se på dexter eller slike serier. Lenke til kommentar
juxtapose Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 BMS er en herlig og ikke minst morsom feel good serie. Enkel og kanskje litt barnslig humor, men veldig bra underholdning. Anbefales. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det aller beste med BMS; Thad! http://www.youtube.com/watch?v=SZ8v1CHjCaM 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Har nå sett alle episodene. Skulle egentlig spare sesong to til bussen imorgen, men bare måtte se det Serien foregår på Blue Mountain State College. Sesong 1 starter med at Alex Moran, en talent innen amerikansk fotball begynner på colleget. Posisjonen er quarterback hvor han er 2. valg. Dette passer han utmerket da han egentlig ikke er interessert i å prestere noe som helst på banen. Han er egentlig bare interessert i å feste og ha sex med de utallige pene jentene på skolen. Alex deler rom med sin bestekamerat Sammy som ikke har talent i noe spesielt, med unntak av å komme seg ut av diverse kniper. Han er like glad i å feste som Alex og sammen tilbringer de mer tid fulle en edru. Chad er stortalent innen amerikansk fotball og er kaptein på laget. Han er dum som et brød, og halvparten så sosial intelligent som Dwight fra the office ... på en god dag. Dersom du har lyst å se en serie med digge jenter som handler om sex, alkohol og festing er det verdt å se på. Det er avslappende å ta seg fri fra verden i 20 minutter og se en episode med lettbeint humor. Anbefales! http://www.youtube.com/watch?v=2E8jd8cAFLk Endret 8. januar 2011 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har sett et par episoder, den er morsom nok, men ikke noe man ikke har sett før. Ikke veldig intelligent humor, mye av det samme som du ser i bla. American Pie filmene. Typisk High school/college humor. Men ble helt klart positivt overrasket, med tanke på at serien sendes på en lavbudsjetts kabel-tv kanal. Fint å se på om du kjeder deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå