Tunky Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Vi har vært i studio, resultatet kan høres på MySpacen under. Our Thougts er spilt inn!! Heisann. Jeg ble for en måneds tid siden del av et band som heter Demon Eye. Vi holder til i Arendal og spiller metal. Opprinnelig var det kun de to gitaristene og trommisen i bandet som jammet sammen, men så ble jeg med på bass og rett før meg kom det inn to vokalister. Før jeg og vokalistene kom spilte de inn en demo av en sang som heter "Our Thoughts". Sangen har for tiden ikke noe bass eller vokal, men vi valgte å laste den opp på MySpace uansett. Vi satser på å spille inn en ny demo av "Our Thoughts" og også en annen sang "Never Ending World" om ikke så altfor lenge. Da med bass og vokal. Men uansett, ta en titt på det vi har til nå, og kom gjerne med tilbakemeldinger. http://www.myspace.com/demoneyeband Endret 12. november 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Høy! Fett! Det som satte meg litt ut var den utrolige irriterende hihatlignende lyden. Er ikke hihat eller crash(tror jeg), men en ufattelig irriterende ting (rundt 2:00 og utover). Var passe med vreng, men som helhet så tror jeg sangen blir bedre med full besetning. Ikke noe feil med instrumentalen, men den er ikke bygd opp til å være en instrumental, så det blir litt platt. Var vel eneste kritikken jeg kunne komme med, digga det! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 NICE! Det er gøy å høre. Kan legge til at jeg tror at trommene er endra veldig mye på siden demoen ble spilt inn. Sangen blir mye bedre med vokal. Kan legge til at vi har to vokalister i bandet. En gutt og en jente. Jenta er HELT syk på screaming. Gutten er ikke SÅ flink, men han tar seg opp. Skal selvsagt oppdatere når vi har en ordentlig demo. Ellers spilte vi live idag, og jeg tror noen filma det. Skal få tak i filmen og legge ut så du får høre hvordan vokalen går (dog i crappy lydkvalitet) Ellers kan jeg legge til at vi er 14-19 år. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Gleder meg til å høre nyversjonen i alle fall! Får vel bli venner når bandet mitt gidder å lage en myspaceprofil. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Skal kanskje spille inn en demo i morra. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Ble ikke noe av det. Men vi har fått tak i en dårlig video fra lørdagens konsert. Ligger på YouTube nå. Foreløpig ligger bare sangen "Never Ending World" ute, men "Out Thoughts" er på vei, og er nok oppe om en time eller no. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. september 2010 Forfatter Del Skrevet 6. september 2010 For alle interesserte: VI GÅR I STUDIO! Gleder meg som en unge. Fikk penger av Frifond, så da er jo alt gull og grønne skoger! 23. og 24. Oktober løper vi og bruker opp pengene våre! "Our Thoughts" vil bli spilt inn og mikset på Evenstad Musikkdistribusjon Studio i Grimstad! Kan også nevne at vi har lagt ut en heslig demo av Never Ending World på MySpace! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 En uke igjen nå. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Fikk ikke spilt av de på myspace nå... bare midlertidig problem kanskje(?) Uansett rå stemme på Guro (?) som synger. Var ikke allverdens med lydkvalitet på liveklippa, så blir spennende å høre noe etter studiobesøket, for likte det lille jeg hørte. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2010 Vet ikke om det er noe problem med MySpace for tida. Regner med det i så fall gjelder for alle. Takk takk! Er Guro og Eirik som synger. Ikke veldig kvalitet nei. Er litt bedre på det nyeste, der ble tatt med en brukende kamera. Tror jeg er minst like spent. Regner med å få en ferdig sang i løpet av helga eller neste uke. Skal oppdatere deg, så du kan få høre mer. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Tenkte jeg skulle si at miksing er godt i gang og snart ferdig, men det vokalsporet ene ble mildt sagt elendig. Det må vi ta på nytt nå en dag. Det var litt kjedelig, hadde ikke venta det. Men satser på det ikke tar så mye ekstra tid. MIKSING ER FERDIG! I morra tar vi opp vokal på nytt, så er sangen snart ute! Endret 4. november 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Sangen er ferdig for faen! http://www.myspace.com/demoneyeband Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Skulle noen være i Arendal i morra, så kan dere komme innom på UKM og kikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå