Leetpolice Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hei! Skal ha muntlig eksamen i IT-1 Mandag, og har noen spørsmål til hvordan man skal gjøre noe, siden jeg ikke får det helt til å stemme. Har fått en oppgave som handler om en motormesse som skal arrangeres, og den skal jeg reklamere for. Jeg skal lage et nettsted der jeg har med informasjon, og skal lage et system hvor uregistrerte personer kan registrere seg til motormessen. Har tabellene Eier--<Kjøretøy>---Parkeringsområde. Deltakeren skal kunne registrere seg med info som Navn, adresse og telefonnr, og informasjon om kjøretøy, og hvilken plass han vil ha. Parkeringsområdene er delt inn i A,B,C,D,E og F. Jeg er så og si ferdig med nettstedet, men mangler delen for registrering av ny deltaker. Har kommet til der jeg skal hente informasjon fra MySQL til å lage recordset og deretter en dynamisk tabell. Takknemlig for all hjelp. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Da trenger du først en front-end for registrering (<form>), også en back-end for registrering (INSERT). Og en liste over registrerte (SELECT) er sikkert også kjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå