ThisIsMe Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Jeg kjøpte meg et anlegg til båten. Jeg kjøpte en Sony spiller og noen Pyle Høyttalere på ebay men når jeg testet høyttalerne var det dårlig lyd og en av de var sprengt. så nå har jeg tenkt å kjøpe nye høyttalere og lurer på om noen råd som vil passe bra til spilleren. utgangseffekten på spilleren er 52W per høyttaler, ikke 45 som det står på siden. Har sett på noen sony høyttalere, men jeg vil ikke bruke så mye penger på høyttalere Busjett ca. 1500 Håper på svar Endret 12. juni 2010 av ThisIsMe Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Sett på Boss sine? Skal du ha 6x9", eller "vanlige"? Selv har jeg høyttalere til 3.200, og jeg kan bare si en ting: Du får det du betaler for! Lenke til kommentar
ThisIsMe Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Sett på Boss sine? Skal du ha 6x9", eller "vanlige"? Selv har jeg høyttalere til 3.200, og jeg kan bare si en ting: Du får det du betaler for! Jeg tenkte på vanlige 6 1/2" høyttalere... Hvordan høyttalere har du? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg har 6x9" 2-veis høyttalere. 300W pr. stk. Frekvensområde fra 30 - 22.000 Hz. Men så koster de dobbelt så mye som du vil bruke på høyttalere Lenke til kommentar
ThisIsMe Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg har sett på noen boss høyttalere som er på tilbud. de er satt ned veldig mye å har ganske god effekt er disse noen å satse på? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Spørs helt hvor mye lyd du skal ha. De er sikkert helt grei hvis du bare skal høre når du tukker avgårde eller når du ligger i ro, men jeg ville ikke hatt for store forhåpninger til å høre så mye musikk mens du kjører. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Spørs helt hvor mye lyd du skal ha. De er sikkert helt grei hvis du bare skal høre når du tukker avgårde eller når du ligger i ro, men jeg ville ikke hatt for store forhåpninger til å høre så mye musikk mens du kjører. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hvordan i h*****e klarte du trippelpost? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Oj, så det nå! Aner rett og slett ikke. I'm magic! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå