Simkin Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Har gode signaler lest ut fra routeren, 66%, noe som faktisk er bedre enn den eksterne wireless N antenna jeg bruker på den stasjonære pc'en. Rate ligger på rundt 18 til 36mbps, kommer litt ann på. men så til problemet. noen ganger når jeg skrur på ps3'en, så blir hastigheten forferdelig treig, går jeg inn på routeren så ser jeg rate står på 1 mbps (alt i orden på både laptop og stasjonære pc'en), kommer da opp DLNA protocol error på ps3'en. da må jeg legge inn innstillingene og finne routeren på nytt, eller starte routeren på nytt. så er hastighet bra igjen. kjører 802.11G/N mixed mode på router. kan det hjelpe å kun kjøre 802.11g? Router er en D-link DIR655 så problemet er altså ikke signalstyrken, men raten som plutselig detter til 1. dette skjer etter start av ps3 som regel. noen andre med lignende problemer? Endret 12. juni 2010 av Ovechk1n Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 kjører 802.11G/N mixed mode på router. kan det hjelpe å kun kjøre 802.11g? Bare å prøve er det ikke ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå