kjelle392 Skrevet 29. august 2010 Forfatter Del Skrevet 29. august 2010 Her kommer noen smakebiter Lenke til kommentar
TGB Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Eneste problemet jeg noensinne har hatt var nå sist da vi var på tur til Bolivia. Jeg vet hva du tror, men nei, det var ikke i et av jallalandene vi var innom det skjedde, men derimot ved utreise fra Gardermoen. Fotobagen min var så tettpakket at en sikkerhetskontrollør snudde den opp-ned i åpen tilstand og ristet den kraftig opp og ned. Det var ren flaks at ingen ting falt ut. Oppi der lå det for 80 tusen i fotoutstyr, bla. 5D2, 24-70 2.8, 16-35 2.8, 50mm 1.2 etc etc. Jeg ble skikkelig forbanna og ba ham slutte, men han skjønte ikke problemet og fortsatte. Jeg tenkte lenge på å klage på ham, men jeg vet ikke hvem det var og jeg kunne ikke dokumentere noe heller, siden ingen ting ble skadet. Mystisk, enkelte av gangene jeg har vært gjennom Gardermoen har de gått gjennom alt utstyret (faktisk for å se på det); ingenting som ble testet eller prøvd; var mer "wow, slik ønsker jeg meg også" og alt ble behandlet ekstremt forsiktig. Virket som sikkerhetsfyren hadde ekstremt stor interesse for foto da Edit: Og når det gjelder tollpapirer på at utstyret er kjøpt i Norge ved innreise, aldri blitt spurt om (og jeg har dratt gjennom diverse flyplasser gangske mye). Endret 29. august 2010 av TGB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå