tinsley Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hallais, Jeg har planer om å kjøpe meg Marantz M-CR502 mini systemet og lurer på hvilke høyttalere jeg skal velge til? Jeg har lyst på B&W 605 som jo er en god allrounder. Lytter på Rock, Pop og noe elektro. Pleier ikke Marantz og B&W å passe sammen? Lenke til kommentar
magb Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Tror kanskje recievern er litt for svak til å drive 605. Hadde heller testet med Dali eller Klipsch da de generelt er lettdrevne. Marantz har et ganske rolig og behagelig lydbilde som skal passe Klipsch og Dali utmerket. Klipsch og dali låter best med en forsterker som er rolig og avrundet i toppen slik Marantz vanligvis er. Se etter Dali lektor 6 eller nye og dyrere Ikon 6 mk2. Klipsch så kan du se etter Rf52, 62, eller 82. Lenke til kommentar
Olli12345 Skrevet 26. juli 2010 Del Skrevet 26. juli 2010 Marantz temmer B&W for mye, høyttalerne blir litt innestengt, Morcheeba og Enya høres alldeles nydelig ut, men setter man på noe annet våkner ikke høyttalerne helt. Dette gjorde de hvis jeg koblet B&W til NAD. Hvis du kun hører på klassisk musikk tror jeg B&W og Marantz er en god match, men generelt sett ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå